Welcome to E – stav

Timočki E – magazin

Jednostavno, mailto: urednistvo@e-stav.rs

Close Panel

Member Login

Lost your password?

Not a member yet? Sign Up!

RSS

Da li baš mora tako? | jun19

Kako prenosi walter.rs, grupa od četri aktivista Srpske Napredne Stranke je upala u prostorije Demokratske Stranke, u ulici Moše Pijade u Boru, i dvojicu aktivista Demokrata, IM i DN obojica iz Bora, nekoliko minuta šamarali da bi posle toga seli u svoje automobile sa KM tablicama i otišli.
Verujem da je razlog pismo koje “Naprednjaci” dobijaju ovih dana, a za koje pretpostavljaju da je poslato iz DS-a.

fight

fight

Pre toga, štampani su i neki antipropagandni flayeri koji govore o čelnim ljudima DS-a.
Sinoć na TV Zaječar, Boško Ničić u udarnom terminu u sred izborne tišine govori o izborima u Boru.
Aktivisti URS prete otkazom zaposlenima u RTB-u ukoliko ne glasaju za njih već nekoliko dana.
Dakle, iako do pre nedelju dana nije delovalo da će biti tako, od početka izborne tišine ne biraju se sredstva.
Ili, bolje rečeno, baš se biraju.
Ako znate za još neki slučaj, dopišite u komentarima.


Zoran Stanković | Pošalji email autoru | Svi tekstovi koje je napisao Zoran Stanković | Kategorija: Aktuelno, Bor, Društvo | Tagovi:

ads ads

107 komentara, Komentari i Pingovi

  1. 1

    Ima gomila primera ali na zalost nisu lako proverljivi pa da ne bi ispalo da opet “fantaziram” zadrzacu te primere za sebe. Mislim da je ovo i vise nego dovoljno da se vidi ko je kakav.

    19 06 19:52
  2. nebitno

    2

    Kršenje predizborne tišine… malopre su aktivisti jedne stranke probali da mi uvale propagandni materijal, na kesi koju su nosili stajao je broj 3, pa vi vidite…

    19 06 19:55
  3. AnaJ

    3

    Da li baš mora tako?!

    Izgleda da mora.
    Prvo smo trpeli one džukele iz Ćuprije (oni bar nisu tukli Borane, samo su im zavlačili svoje prljave ruke u džepove), sada trpimo stoku bezrepu koja se ovde dovukla ko zna odakle – koja je sada prešla i na batine.
    Zato, Borani, sutra pamet u glavu!
    Malo li je bilo sranja? Sad još i batine?
    Znači, dok je trajala predizborna kampanja, ovde su se utrkivali ko će više toga da obeća, a obećavali su, brate, i brda i doline. I mnogo više od toga.
    Čitam na blogovima, ljudi se bre, sprdaju sa našim ministrima, stranačkim liderima, a oni, vala i jesu za sprdnju.
    Međutim, ministri su otišli, stranački lideri su otišli, ali su ostavili veliko đubre za sobom.
    Predizborna je tišina.
    Na osnovu nje jasno je šta nas čeka ako se ne dozovemo pameti.
    Još će i da nas tuku posred našeg grada.
    Jadno i bedno.

    19 06 19:58
  4. 4

    Ma svi su bre zečevi. Dok im nisam, preko bloga, obećao “zarobljeništvo” i čišćenje stana, po tri i više puta su mi dolazili na vrata.
    Od tada, niš“. Zečevi, kažem vam.
    DVD je extra. Broj 4. LDP. Najbolji prom materijal. Kvalitet, fudbal, SP, extra.

    19 06 20:09
  5. 5

    Cekaj malo, meni su rekli da je Ceda samo meni poslao disk :) )))

    Disk je stvarno prva liga. Ubedljivo najbolji materijal koji je mogo da se dobije ;)

    19 06 20:12
  6. BORBASH

    6

    Bogami,oni iz Cuprije nisu bili tako bahati,radili su posao,a ovi biju.
    E to je razlika koga je dovukao Rankic a koga ovi Tomini naprednjaci.

    Sutra je dan kada vi odlucujete o buducnosti
    Ako vam bugari i ldp nisu dali 30 eura za glas,razmislite dobro.

    19 06 20:13
  7. 7

    Nudili mi i kereće meso, al` ja uz`o 30.

    19 06 20:16
  8. Zoran Stanković

    8

    meni su rekli da je Ceda samo meni poslao disk

    Naravno Walter, pusti ti Miću… :)

    19 06 20:19
  9. 9

    Mala ispravka, aktivisti DS-a su bili ispred prostorija, a ne u prostorijama.

    “Vucicevi batinasi” kako drugacije zovu aktiviste SNS-a iz Zemuna (inace aktere ovog incidenta) su izleteli iz automobila registrovanog na Kosovsku Mitrovicu i istukli IM i DN, clanove kluba Demokratske omladine iz Bora.

    19 06 20:21
  10. 10

    Dobro, moja greska, al sustina ostaje ista.

    19 06 20:22
  11. Zoran Stanković

    11

    Jedne od prethodnih noći njihova (SNS) ekipa je jurila kolima i LDP aktiviste, ali su ih ovi navukli u pravu filmsku zasedu u ulici Albanske spomenice (gde su naši aktivisti imali žurku, pa ih je bilo dvadesetak) pa su pobegli.
    Baš se svašta dešava o čemu javnost pojma nema.

    19 06 20:27
  12. 12

    Ovo je bilo namerno, znali su da je izborna tisina i da mediji ne smeju da izvestavaju o ovome…

    19 06 20:32
  13. 13

    Inace one uplatnice, zbog kojih se digla frka u danas u posti su, najverovatnije Radikali…

    19 06 20:49
  14. BORBASH

    14

    Ne verujem da su radikali ovo uradili
    to je neko ko ima vise para a manje stila
    ili LDP ili DS
    Tipujem na LDP,posto imaju finansijere iz Bugarske

    19 06 21:11
  15. BORBASH

    15

    a podseca me malo stilski na one POTERNICE ZA STRILICEM 1.maj 2008

    19 06 21:12
  16. 16

    Znaci ne verujem majke mi :)

    19 06 21:12
  17. BORBASH

    17

    a mozda je i Mrdja iz jedinstvene srbije
    lici ovo i na moravski stil

    19 06 21:18
  18. Zoran Stanković

    18

    @BORBASH: A G-17 i URS nije ni pod razno, jel?

    19 06 21:20
  19. BORBASH

    19

    moguce da su i oni,ne iskljucujem mogucnost
    ali tipujem pre na ove druge

    19 06 21:29
  20. Boranin

    20

    Колико сам лично приметио, највеће психопате и покварењаци/олоши су у Удруженим регионима Србије, а ту мислим на Г-17 и Покрет за крајину, док о Љајићевим људима не знам ништа, а он ми личи на нормалног човека.

    19 06 21:53
  21. BORBASH

    21

    pazite se kontrolora iz ldp,spremaju kradju glasova

    19 06 22:18
  22. Zoran Stanković

    22

    Brate, ti baš imaš problema. Kako to kontrolori pripremaju krađu glasova?

    19 06 22:20
  23. 23

    Ne znas ti nista Zorane, pa posmatraci su naveci lopovi :D Prosto pogledom kradu svaki glas ;)

    19 06 22:22
  24. Skrivena kamera

    24

    BORBASH, LDP jeste ostao bez stila koji ga je krasio uvek, ali ti mlatiš bez veze.
    Izgleda da su se neki baš uplašili rezultata LDP-a.

    19 06 22:36
  25. BORBASH

    25

    Kako BORBASH nezvanicno saznaje,autor pomenutog pisma je izvesni Dipl.politikolog. Budimir Milutinovic zvani Buda.

    19 06 22:38
  26. Miloradovic

    26

    Samo da nije Buda,nema taj petlju za to.
    Ja mislim da su naprednjaci to sami uradili da dignu frku na druge

    19 06 22:42
  27. 27

    @Miloradovic
    Uze mi komentar sa tastature ;)

    19 06 22:43
  28. BORBASH

    28

    BUDO,BUDO

    19 06 22:45
  29. Miloradovic

    29

    у недостатку креације и осталих могућности,послужили се старим правилом прављења од себе жртве.
    Систем жртве увек пали.

    19 06 22:48
  30. Zoran Stanković

    30

    @BORBASH & Miloradović: Kad već chatujete sa istog računara, što to ne radite uživo?
    E svašta…

    19 06 22:58
  31. FKMladost

    31

    @Zoran Stanković
    @BORBASH & Miloradović: Kad već chatujete sa istog računara, što to ne radite uživo?
    E svašta…
    hehehehehehehehehehehehehehehehehe…

    20 06 09:25
  32. eliot nes

    33

    Saša Mirković na RTZ-u izjavljuje da je URS dobio 27% glasova?! Da li je to moguće?

    20 06 21:43
  33. boranin

    34

    Ko uđe u koaliciju sa Gej17 pljuc i PŽK Saše Mirkovića, da Bog da mu se sve po kući osušilo osim veša.

    20 06 22:42
  34. eliot nes

    35

    mala ispravka PŽK je Boška Ničića, a Saša Mirković je stepenicu ispod Boška … a da, biće gejovi svi koji sa njima naprave dil!!!

    20 06 23:00
  35. Olivera

    36

    Ja zaista ne mogu da shvatim da ljudi sebi dozvoljavaju da ih neko ucenjuje i još gore da ih kupuju. Prosto me zanima kako sebi dozvoljavaju da budu obična roba. Užasavam se i same pomisli šta nas čeka.

    20 06 23:06
  36. GrecoSun

    37

    Auuuuuuuu!!!!!! Sta to bi?

    20 06 23:20
  37. amadeus030

    38

    Iskreno najvise me iznenadio LDP o kome sam imao lepo misljenje!!!!
    Naime na jednom od izbornih mesta je uhvacen glasac koji je hteo da fotografise listic sa zaokruzenim rednim brojem 4 pozvana je policija i glasac je evidentiran a kazna za ovo delo ako niste znali je do 15 000 dinara

    20 06 23:22
  38. boranin

    39

    @eliot nes

    boško ničić = saša mirković = sosa

    Isti qrac, drugo pakovanje.

    20 06 23:33
  39. amadeus030

    40

    boranin@

    boško ničić = saša mirković = sosa

    Isti qrac, drugo pakovanje.

    slazem se nije bas ruzicasto ali morace ustupci da se prave nece moci sami

    20 06 23:43
  40. 41

    Ništa me više ne čudi ako je moglo da nam se desi da najgori i najštetniji pobede na ovim izborima!!!

    Dakle, Borani nikad neće da se opamete i smognu hrabrosti da se suprostave pošastima koje su nas uništravale godinama.

    20 06 23:47
  41. 42

    @amadeus030:
    Pa i vi ste govorili da sa MIrkovićem i ničićem nikada nećete u koaliciju!!!
    Šta je sada? Hoćete li ipak zbog jebene vlasti da se prodate?

    20 06 23:49
  42. amadeus030

    43

    mogao je biti i gori scenario makar ovi dosadasnji nisu ni cenzus presli

    20 06 23:50
  43. Copper

    44

    Pobedio Sosa !!?
    Vi borani u potpunosti zasluzujete sve ovo sto vam se desava zadnjih 15 godina.Probali ste sa radikalima a sad ste zavrsili sa Dinkicem odnosno Sosom i mislim da ste sada i bukvalno zavrsili,i nemojte vise da kukate i da tvrdite da vam je neko drugi kriv,krivi ste vi sami za sve sto vam se desava i sto ce vam se desavati. Vi mi svi licite na onog dzilkosa koji u nameri da napakosti selu sam sebi otfikari onu stvar. Laku vam noc borani,vi ste nepopravljive budale i idioti.

    20 06 23:51
  44. amadeus030

    45

    Armagedon@

    Da se prodamo?Ne znam ne odlucujem na zalost ja o tome ali licno moje misljenje je da se grad mora spasavati jer sam znas kako je do sada bilo ili bi radje da se ponove zadnje dve godine?

    20 06 23:53
  45. amadeus030

    46

    Copper@
    najvise mi idu na q….. oni koji se prave pametni a ne gutaju dim ovoga grada!!!
    Odakle tebi pravo da nazivas budalama postene i radne ljude koji krvavo zaradjuju svoj hleb?

    20 06 23:55
  46. 47

    Copper je u pravu!! Mirković ponovo u našem gradu!!!! Šta ima više da se kaže!!!

    21 06 00:04
  47. copper

    48

    Odgovor na 45
    Problem je sto su “posteni ljudi koji krvavo zaradjuju svoj hleb” nepopravljive budaletine i idioti.

    21 06 00:07
  48. 49

    A sada sereš Copper!!! Jeste da je istina ” kakav narod takva i vlast” ali ovde se radi o drugim stvarima. Mrzi me da ti pišem i objašnjavam jer je veoma komplikovano. Ovde je narod zbunjen i uplašen! Ceo grad zavisi od RTB-a a G-17 je tu priču najviše potencirao i kao nešto uradio (mislim na topionicu naravno) i svu slavu prigrabio za sebe. Tačka !!!

    21 06 00:14
  49. 50

    Copper nam je malo grubo dao do znanja da smo budale, ali nama tako i treba, jer vratiti Mirkovića i Ničića u vlast u Boru mogu samo prvoklasne debilčine i budale!!!

    Definitivno me je sramota što živim u istom gradu sa naivčinama koje glasaju za bandite koji su pobedili na ovim izborima.

    21 06 00:16
  50. Copper

    51

    Odgovor na 49
    Do malopre ste i imali razloga da kukumavcite nad sudbinom bora jer vam je Dinkic uvalio Sosu.Vas problem je u tome sto vas je taj muljator provalio i shvatio skim ima posla. A sada posle ovih izbora vi ste tom muljatoru dali i legimitet odluke da postavi Sosu.Prema tome cutite i ne pravite budalu od sebe.Ispali ste magarci i tacka.Sada skinite gace,kupite dosta vazelina i dobro se naguzite i cutite jer nemate vise pravo da kukate.

    21 06 00:24
  51. AnaJ

    52

    Saglasna sa svime što je Copper napisao.
    I neka je. Baš tim rečima.
    Narod borski je jedna gomila potkupljiva, plašljiva i jadna.
    Više je za žaljenje nego za ljutnju.
    Izgubljena, neprosvećena.
    Onaj nepomenik nam se svima pred nosom šepuri u “pobedničkom” štabu ispred nosa.
    Krili su ga kao zmija noge dok nisu prošli izbori.
    Sada je došlo vreme da nam se svima pokaže i naceri u brk.
    A ja sada nestrpljivo čekam ono što treba da se dogodi narednih dana.
    Da vidimo ko će sa kim u koaliciju.
    Da li će, i koja će stranka sa demokratskim atributom da stisne petlju i opet se udruži sa znatevećsakim.
    Da vidimo ko će opet “sa ponosom” da ga predloži za člana Opštinskog veća ili nešto slično.
    Možda za direktora Toplane? :(

    21 06 00:50
  52. BigBadWolf

    53

    Znaci, ne mogu da verujem…

    Bar cete se nagledati koncerata …

    21 06 01:10
  53. boranin

    54

    @copper

    Majstore, svaka ti dala.

    U pravu si 120%, još malo pa ko iskorišćenje bakra u flotacijama RTB-a.

    25% od 48% (ili 12% od 100%) naroda borskog su pokazali da su totalno nepismeni i glupi, i da im je jedino lična korist (koske koje im bacaju sosa, mirković i ničić) u glavi.

    p.s. Koliko se sećam, DS je najavio da nikako neće u koaliciju sa mirkovićem i ničićem, ili je to samo bila predizborna laž Darka Mihajlovića?

    21 06 01:22
  54. Loš Igrač

    55

    @AnaJ

    Nije za žaljenje NIKO ko je mislio da na glasačkom listiću igra LOTO.

    @Copper

    Imaš piće!

    21 06 01:32
  55. AnaJ

    56

    Koliko se ja sećam, nije to izjavljivao samo Darko Mihajlović, pretpostavljam u ime DS-a, to su izjavili i DSS i VDSS, za LDP se podrazumeva, ne znam šta ono reče Žikić, a iskreno se nadam da mu je u svežem sećanju sve što mu je nepomenik priredio pred kraj “koalicione ljubavi”.
    Ajde sada da vidimo ko će da pojede ono što se ne jede.
    Branislav Rankić je kažnjen i neka to ne bude za džabe.
    Neka svi izvuku pouku.
    Ko sa đavolom ore, du…om drlja.

    Krivo mi je, ne mogu nigde da nađem link, juče sam u jednim našim avangardnim novinama pročitala da nepomenik vozi džip kakav ne postoji u Srbiji. Samo ga on ima i niko više. Košta više nego što će zaraditi neko od onih jadnika u serijalu Farma.
    To bi trebalo da vide svi oni koji su se prodali za hiljadarku-dve.
    Prosto, nisam u to verovala, ali sada verujem.
    Kakva moralna i duhovna beda. I – koji su svoj problem tom sićom rešili?
    Sutra, u ponedeljak 21. 06. 2010. godine, svi će oni biti ono što su i bili – niko i ništa i bez igde ičega.

    21 06 01:35
  56. 57

    AnaJ
    Koliko se ja sećam, nije to izjavljivao samo Darko Mihajlović, pretpostavljam u ime DS-a, to su izjavili i DSS i VDSS, za LDP se podrazumeva, ne znam šta ono reče Žikić, a iskreno se nadam da mu je u svežem sećanju sve što mu je nepomenik priredio pred kraj “koalicione ljubavi”.
    Ajde sada da vidimo ko će da pojede ono što se ne jede.

    Imaš “Suprotne uglove” na Borskoj inicijativi, pa se podseti ;)

    Sve u svemu, nisam čuo od nikog da bi u koaliciju sa Mirkovićem i Ničićem, ali što bi neki koji obožavaju da budu u vlasti rekli: Politika je stvar kompromisa!
    Ima li granice njihovog bezobrazluka?

    21 06 02:23
  57. AnaJ

    58

    Armagedon@

    “Imaš “Suprotne uglove” na Borskoj inicijativi, pa se podseti ;)

    More, ne treba ja da se podsećam, nisam to ja ni izjavljivala, to treba da pamte oni koji su to rekli.
    “Čovek se drži za reč, a vo za rogove.” :)

    21 06 03:07
  58. Nina

    59

    I posle me pitaju zasto sam napustila Bor…Pre petnaest godina se moglo predvideti sta ce se desiti u buducnosti ali ovo sto se desava je apsolutno bez svake pameti.
    Da se vratim? A gde?
    Na zalost “Ko zadnji izadje neka ugasi svetlo”
    P.S.
    Fukara vlada..fukara izabrala…a pametni ljudi?

    21 06 03:12
  59. Boranin

    60

    Тешко нама свима, а нарочито општинском буџету. Већ видим потезе “стручњака” – узимање нових кредита (наравно, од приватних банака), реализација низа “пројеката” (наравно, непотребних, неодрживих и са нереално високим буџетима, од којих ће корист имати само координатори истих, наравно из Г-17) и понека прослава (концерт) у име горе наведеног економског просперитета. А тек кад помислим на шта ће личити општинско веће и кабинет председника општине…

    21 06 07:12
  60. 61

    … se profukarisali.

    21 06 07:13
  61. 62

    Htedoh pre neki dan da napišem post „Sosu za kralja“, ali …
    Za sebe mogu reći da sam bio neutralac, malo više naklonje LDPu, i malo više protivan Uniji …
    Ipak, pokazalo se da je Unija imala najbolju kampanju, a evo i zašto:
    1. Lepo su sakrili sve one koji im donose minuse (Boško, Saša).
    2. Flajer im je bio najbolji (prvi dan ćemo to, prvi mesec dana to, pola godine to, …).
    3. Isturili su u prve redove sve svoje kadrove (G17+).
    4. Lista im ima puno novih, i pozitivnih likova, od dr Jokse do Neše Videnović.
    5. Tokom kampanje, bavili se samim sobom. Dok su ostali ratovali plakatama, šamarima, lepkom, oni su terali svoju priču.
    6. „Sosu za kralja“. Kada predsednik republike pozove sve lidere stranaka, uvek se nađe, bar jedna stranka koja na taj sastanak pošalje „trećepozivca“, ali, kad sastanak zakaže kralj (monarh), pozivu se odazovu svi. Tako i u Boru, posete svih ministara i predsednika države, počinjali su od Sose, tako da sam imao utisak da svi oni dolaze kod Sose. A on je to sve iskoristio, tj., uvek je imao akciju (te jama, bager, Ugovor, …).
    Šta, očekujem? Ništa. Kuliram do 1. septembra, a onda …
    Do tada, od vlasti očekujem:
    1. Brzo formiranje.
    2. Dovođenje u red svih krovova, svih škola.
    3. Pripremljenu grejnu sezonu.
    4. Dovođenje JKP na funkcionalni nivo.
    Mnogo? Možda. Ali, jedino ako se to uradi, Bor Može Da Radi.

    21 06 07:31
  62. Zoran Stanković

    63

    Više od polovine građana sa pravom glasa nije izašlo na izbore i to je poražavajuće za sve učesnike na njima.
    LDP je svoje biračko telo uvećao 2,5 puta u odnosu na prethodne izbore i to lepo zvuči, ali treba pronaći put do neopredeljenih koji su takođe gubitnici na ovim izborima potpuno isto kao i oni koji su glasali za bilo koju opciju.
    Inače, vlast još uvek nije formirana i moguće su razne varijante.
    DS još uvek ima mogućnost da promeni sliku koja nam je svima pred očima (Sosa & Mirković na čelu opštine) bez obzira što su verovatno najveći gubitnici.

    21 06 09:00
  63. c-16

    64

    PLAN RAZVOJA OPŠTINE BOR za period VII 2010-31.12.2010
    1. Na čelo opštine Bor ustoličen je g-din Spaskovski Blagoje, sa zamenikom g-din Žikić Draganom;
    2. Za predsednika SO Bor većinom glasova izabran je g-din Mihajlović Darko
    3. Ostali zamenici, šefovi, direktori JP su izabrani na osnovu javnog konkursa uz samo jedan “mali” uslov da su članovi jedne od vladajućih stranaka(njihova stručnost je nesporna)
    4. Tokom jula i avgusta urađeni su spiskovi viška zapošljenih u opštini i JP(200+200)
    5. Rukovodstvo RTB Bor donelo je odluku da se otpusti višak zapošljenih uz otpremninu koja će biti isplaćena čim Vlada pronađe sredstva(kredit MMF)
    6. Rukovodstvo opštine uz svesrdnu pomoć NAČELNIKA borskog okruga g-dina Mirković Saše donelo je odluku da se JP “Toplana” ustupi na korišćenje strateškom partneru na period od 99 godina (bilo bi poželjno da bude iz Zaječara)
    7. Od 01.09.2010. godine započinje nova era u borbi za opstanak ovog “zavodljivog” življa, možda će imati 1 obrok dnevno, a svoje stanove će “dobrovoljno” prepustiti u vlasništvo nekoj od “domaćih” banaka
    8. Pripreme za nastupajuću grejnu sezonu teku predviđenim tempom, hladne probe biće urađene početkom novembra, a već krajem decembra i tople probe kako bi stanovi za novogodišnje praznike bili na pozitivnoj 0

    U svakom slučaju biće JESEN STIŽE, A STANDARD JE SVE NIŽE.

    21 06 12:48
  64. Zamlata

    66

    Narod borski je jedna gomila potkupljiva, plašljiva i jadna.
    Ana je ovim sve rekla. Na više mesta su uhvaceni biraci koji su slikali svoje listice da bi potvrdili za koga su glasali i za to dobili po 1500 dinara!! Iznenadilo me je što je na jednom birackom mestu to bio glasač za LDP a na ostala tri G-17 (što me nije iznenadilo jer zna se ko ima lovu) i to stoji i u zapisnicima. Koliko košta obraz i poštenje !?! 1500 dinara!!!

    21 06 13:40
  65. 67

    A gvirkanje preko ramena za zejtin, šećer, …?

    21 06 14:12
  66. Zamlata

    68

    makarone…..

    21 06 14:20
  67. Zoran Stanković

    69

    Iznenadilo me je što je na jednom birackom mestu to bio glasač za LDP a

    Da li ti stvarno misliš da je neko toliko blesav da dopusti da ga uhvate iza paravana da slika listić i posle mrtav ladan kaže: “Jeste, kad odnesem sliku daće mi 1500din”?
    Pre svega, tako nikada ne bi dobio tih 1500din, a da ne govorimo o tome da niko i nema pravo da ga prisiljava da bilo šta kaže.
    Znači, očigledno je neko namerno slikao tako da ga vide i pitaju: “Jeli bre, šta to radiš”.
    Osim toga, da je LDP imao pare i nameru da radi takve stvari, bili bismo daleko iznad 6.5%.

    21 06 15:04
  68. Zoran Stanković

    70

    Inače, s obzirom da je LDP izašao samostalno, kad se sabere i oduzme, dobili smo više glasova nego većina ostalih stranaka. Recimo, koalicija oko SNS-a je imala četiri stranke, oko DS-a takođe, a uzeli su po 17 – 18%. Ako se taj procenat razdeli na stranke koje su učestvovale u tim koalicijama, ispada da je LDP-ovih 6.5% bolji rezultat od SNS-ovog ili DS-ovog.

    21 06 15:09
  69. GrecoSun

    71

    Ovo bas deluje kao ono, hoces, neces, moras….i ja sam verovao nekada u bajke. Odavno vise ne. U se i u svoje kljuse. Sve je to veliko sr…… A to da je Radmila Gerov usla u LDP u Negotinu, dokazalo je da je sve veliko duplo sr….. Zato je LDP i izvisio, samo tesko ce to ko shvatiti. A jos Ceda naredjuje da se Radmila ne dira, posle svega sta je ucinila Negotinu. Shvaticete svi vi ali kasno. Zao mi je jadnog naroda.

    21 06 15:17
  70. amadeus030

    72

    Zoran Stanković@

    Inače, s obzirom da je LDP izašao samostalno, kad se sabere i oduzme, dobili smo više glasova nego većina ostalih stranaka. Recimo, koalicija oko SNS-a je imala četiri stranke, oko DS-a takođe, a uzeli su po 17 – 18%. Ako se taj procenat razdeli na stranke koje su učestvovale u tim koalicijama, ispada da je LDP-ovih 6.5% bolji rezultat od SNS-ovog ili DS-ovog.

    e ne s… bas!!!Sam znas koliko su mizerne stranke koje su bile u koaliciji sa DS da mizernije ne mogu biti tako da tvoja racunica ne stoji a sto se tice glasaca koji je uhvacen sa zaokruzenim glasom za LDP protiv njega se pokrece krivican postupak a bas tako je izjavio mada ti to neces da priznas

    21 06 15:54
  71. Zoran Stanković

    73

    Ja nisam ni mislio da se rezultat tih koalicija deli na četiri jednaka dela, ali neka se deli i na tri pa smo opet bolji. :)
    Znam ja tačno šta je taj izjavio, ima u zapisniku. Samo kažem da bi morao da bude mnoooogo glup pa da mu se desi to što mu se desilo. Prosto, niko nema prava da gleda šta on radi iza paravana i ako su uhvatili da slika, znači da je baš i hteo da ga uhvate da bi imao priliku da izjavi ono što je unapred planirao da izjavi.

    21 06 15:59
  72. Zoran Stanković

    74

    Sam znas koliko su mizerne stranke koje su bile u koaliciji sa DS da mizernije ne mogu biti

    A što su ih onda primali u koaliciju? Činjenica je da su jedino LDP i DSS imali muda da izađu sami. Doduše, DSS se bori za cenzus (s obzirom da se ponavljaju izbori u Metovnici gde su osvojili preko 100 glasova, a cenzus su prešli za svega 70), ali mora se priznati da su imali dovoljno hrabrosti da se ne lepe uz SNS ili tako neke.

    21 06 16:04
  73. amadeus030

    75

    i na 3 da se deli ali bi ta podela bila verovatno ne na jednake delove jer da su izasli samostalno ne bi ni cenzus presli
    a da sto se tice glasaca znam ja mnogo bolje jer slucajno meni neko drag je bio u tom odboru na tom glasackom mestu pa iz prve ruke znam jer je glasac izjavio tek kad je shvatio na kakav tanak led ste ga navukli jer mu niste rekli da to sto radi je zabranjeno i kaznjivo :)

    21 06 16:29
  74. Zoran Stanković

    76

    OK, kažeš da je podneta krivčna prijava, jel tako? Onda će svakako sve biti razjašnjeno.

    21 06 16:39
  75. amadeus030

    77

    tako je bice razjasnjeno mada je meni i sad jasno :)

    21 06 16:46
  76. eliot nes

    78

    Prvo da čestitam građanima i građankama Bora na rezultatima izbora, jer zašto da se patimo samo mi u Zaječaru, evo sada i vama malo Ničića i Mirkovića. Šalim se normalno, ne uzimajte mi za zlo, zlo vam dolazi u liku URS-a i već pomenutih likova. Teške su godine koje su pred vama, ali će vam biti teško uz koncerte, pečene volove, pevanje i igranje … i znate već šta još, prisetite se dešavanja u Zaječaru. E da, mi imamo kredite koje ćemo da počnemo da vraćamo tek 2021.g., pa je na vama samo da se pomolite Bogu, da ne prođete kao mi.
    A nešto me interesuje. Ako se ne varam, na Voždovcu su izbori održavani nekoliko puta, znalo se ko sa kim neće. Zar mora DS, SPS, SNS ili LDP da uđu u koaliciju sa URS-om? NE MORA! Politika nije kurva, kučke su u politici, pa hajde da vidimo, što neko u predhodnom komentaru reče, ko će od pomenutih stranaka da pojede ono što se ne jede.
    p.s. ne bi me iznenadilo da je priznanicu za uplatu na račun SNS-a osmislio neko iz URS-a (recimo Boško ili Saša), takvih smo stvari već videli u Zaječaru. A da je neko nekoga uhvatio kako slika glasački listi!? Pa zar iza paravana nije zagarantovana privatnost tj. tajnost? I ne zaboravite da je u petak, u vreme predizborne ćutnje, jedino Boško Ničić bio prisutan na televiziji i govorio o izborima u Boru!

    21 06 17:57
  77. Dusan

    79

    Čitao sam mnoge. a i ove komentare, i jedva čekam kada će mnogi koji su ovde iznosili različita mišljenja, klevete, optužbe, osude, presude i ostale “notorne” istine, sutra ili za koji dan, kod Sose na postrojavanje.
    Samo, neka ponesu i beleznice da ne bi zaboravili ono što će morati da napišu kao ispravku prvog pismenog zadatka. Posebno neka budu pažljivi kada bude prvi kolokvijum jer će možda od toga da im zavisi upis u II semestar.

    21 06 18:24
  78. amadeus030

    80

    eliot nes@

    A nešto me interesuje. Ako se ne varam, na Voždovcu su izbori održavani nekoliko puta, znalo se ko sa kim neće. Zar mora DS, SPS, SNS ili LDP da uđu u koaliciju sa URS-om? NE MORA! Politika nije kurva, kučke su u politici, pa hajde da vidimo, što neko u predhodnom komentaru reče, ko će od pomenutih stranaka da pojede ono što se ne jede.

    pa ne mora ali po meni je to produzavanje agonije jer za nedelju dana se ponavljaju izbori na 2 biracka mesta pa posle rok za formiranje lokalne uprave pa ako ne uspeju ko sto kazes onda ponovo kampanja ponovo prljavstina ,kupovina glasova deljenje namirnica itd. itd.
    Imaju li gradjani bora toliko vremena ili zivaca?Iskreno ne verujem

    21 06 18:54
  79. Zoran Stanković

    81

    Daj bre amadeus, zajebi demagogiju.
    Građani Bora, bar oni koji koriste mozak na funkcionalan način, su videli šta je agonija u prethodne dve godine u kojima je na vlasti bio veliki broj ljudi iz te “pobedničke” koalicije.
    Što se mene tiče, narednih godinu i po dana koliko će LDP biti opozicija u Skupštini su, uskostranački gledano, idealna startna pozicija za nas, ali će to biti paklenih godinu i po koje treba preživeti nekako.
    Činjenica je da pored URS jedino LDP može da bude zadovoljan svojim rezultatom, ali Borani neće videti neku vajdu od toga. Mene je prosto strah od toga šta će se dešavati u vrlo skoroj budućnosti.

    21 06 19:05
  80. Skrivena kamera

    82

    Da li vi iz LDP-a uopšte shvatate koliko ste lošije prošli nego što ste zaista mogli da prođete? Izgleda da ne. Ili se samo folirate, govorite ono što se uvek govori posle izbora – zadovoljni smo, hvala biračima i tako dalje,
    Samo Joca Manić vam je odneo dobrih 100 glasova ljudi koji su odustali od glasanja za DS a u vama nisu videli ništa drugačije.
    Da ne pominjem Radmilu i Vladu Gerova.
    Imali ste sve, imali ste mogućnost da napravite novu i originalnu kampanju jer su vam očigledno finansijski pomagali iz stranke, ali niste to iskoristili na pravi način. Izgleda da ste bili zadovoljni malim i to vas je i zeznulo. Ali imate sada odličnu osnovu, samo ako krenetze pravim putem na dalje.

    21 06 19:25
  81. amadeus030

    83

    ne mislim da je LDP lose prosao naprotiv moje cestitke na uspehu !!

    21 06 19:41
  82. eliot nes

    84

    Ako su u Zaječaru DS, SNS, NS, DSS i LDP stali na istu stranu, a protiv URS-a … u Knjaževcu isto tako, uz podršku i SPS-a … zašto tako nešto nije moguće i u Boru?

    21 06 19:51
  83. amadeus030

    85

    Zoran Stankovic@

    Daj bre amadeus, zajebi demagogiju.

    demagogija je druze moj sto osudjujes kradju glasova i Sosino podmicivanje a na terenu radite upravo suprotno

    21 06 20:17
  84. amadeus030

    86

    eliot nes @

    Ako su u Zaječaru DS, SNS, NS, DSS i LDP stali na istu stranu, a protiv URS-a … u Knjaževcu isto tako, uz podršku i SPS-a … zašto tako nešto nije moguće i u Boru?

    Ne kazem da nije moguce samo skupo kosta a i SNS i NS mi se ne uklapa u tu pricu
    jer suvise je lepo da bi bilo istinito!!

    21 06 20:19
  85. Zoran Stanković

    87

    Ako su u Zaječaru DS, SNS, NS, DSS i LDP stali na istu stranu, a protiv URS-a … u Knjaževcu isto tako, uz podršku i SPS-a … zašto tako nešto nije moguće i u Boru?

    SNS i ne mora…
    Realno, DS je u problemu jer gubi glasačko telo u kontinuitetu. Koalicija sa Mirkovićem i Sosom može da ih uništi u Boru.
    Nisam maliciozan, ja ovo zaista mislim.
    S druge strane, imaju pritisak na vrhu od strane Dinkića i Ljajića i ne znam da li je uopšte moguće da mu se odupru.
    Mada, s obzirom da se uskoro očekuju republički izbori možda Tadić konačno prelomi i kaže ovima što ga pritiskaju da se nose. Na kraju krajeva, Dinkić i Ljajić će biti i na republičkim izborima direktni konkurenti DS-u.

    21 06 20:22
  86. Zoran Stanković

    88

    demagogija je druze moj sto osudjujes kradju glasova i Sosino podmicivanje a na terenu radite upravo suprotno

    Naravno da radimo upravo suprotno – ne podmićujemo. :)

    21 06 20:23
  87. amadeus030

    89

    haha cak je i tebi smesno ali nema veze cilj opravdava sredstvo tj. usli ste u opstinu konacno

    21 06 20:52
  88. Boranin

    90

    Под хитно се морају организовати “посматрачке” снаге у виду синдиката, медија, опозиције, добронамерних грађана, инсајдера… које ће алармирати барем овај блог (а у “опаснијим по буџет и закон” ситуацијама и Б92, Биро против корупције и сл.) када “стручњаци” и “хуманисти који су дошли на власт искључиво да помогну Бору” ураде неку махинацију/штетност по друштво.

    21 06 20:53
  89. 91

    Ma koje bre ovaj BORBAŠ izgled mi dobro obavešten kad zna šta je bilo 1.maja 2008.kao što zna koji su u Boru bili iz Moravske Banovine u to vreme gosti Rankića da sada nije slučajno najavljen njihov povraatak na velika vrata u Bor sa URS-om.

    21 06 22:32
  90. boranin

    92

    Na svakim novim izborima DS ima sve manje odbornika u skupštini. Da li se neko iz DS uopšte zapitao zašto?

    Ako DS uđe u koaliciju sa ničićem – dinkićem – mirkovićem – sosom, na sledećim izborima će se boriti za cenzus sa radikalima.

    21 06 22:35
  91. 93

    Danas smo dobili informaciju od prijatelja i to pouzdanu da je izvesni ARMAGEDON u apsolutnom ZLATANINOM vlasništvu i da na Borskoj inicijativi mogu da se oglašavaju samo oni koji su sa njima tu došli po SOSINOJ želji.Tako da tamo nema potrebe da se bilo kome šta objašnjava rezultati sa izbornih mesta sve govore jedno pitanje za Zlatanu kolko je dobila glasa na svom biračkom mestu.

    21 06 22:38
  92. amadeus030

    94

    boranin@

    Na svakim novim izborima DS ima sve manje odbornika u skupštini. Da li se neko iz DS uopšte zapitao zašto?

    Ako DS uđe u koaliciju sa ničićem – dinkićem – mirkovićem – sosom, na sledećim izborima će se boriti za cenzus sa radikalima.

    ne sekiraj se ti za DS opstao je i u tezim vremenima

    21 06 23:12
  93. amadeus030

    95

    Slobodna SNS Udruženi protiv Tirana

    mislim da nikoga ovde ne zanimaju unutar stranacka strujanja i previranja imate stranku pa tamo resavajte probleme sa ZLATANOM :)

    21 06 23:14
  94. Loš Igrač

    96

    @amadeus030

    Nick t je u saglasnosti sa sadržajem komentara koje ovde pišeš.
    Svirački.

    Zanima me, ako si ti predstavnik stranke, kako te nije sramota da pljuješ po svojim biračima?

    I zašto birače ne bi trebalo da zanima da li će ga vrh stranke izdati raznoraznim koalicijama.

    Mnogo ste visoko uzleteli, vodite računa kako ćete da aterirate, može da bude veoma bolno za vas.

    Bahatost!

    21 06 23:40
  95. Zoran Stanković

    97

    Novi predsednik opštine Bor: Vladan Novović.

    22 06 00:06
  96. AnaJ

    98

    Sudeći po izjavi za “Borski problem”, o postizbornoj koaliciji odlučivaće gradonačelnik više puta poplavljenog Zaječara sa divnim skijalištem na Kraljevici, fantastičnom Popovom plažom i nezaboravnim koncertima na Skveru, kao i muškatlama na svakoj banderi.
    On je, kao veliki, odgovoran, respektabilan političar, održao usput i moralnu lekciju borkim strankama i njihovim liderima:

    http://www.bor-sve.net/index.php?option=com_content&view=article&id=298:izbori-poniteni-na-dva-biraka-mesta&catid=3:politike-stranke&Itemid=4

    E pa, Drino…, je..m te.
    (Je l’ sme, beše, da se malo psuje na ovom blogu?)

    22 06 00:51
  97. amadeus030

    99

    Loš Igrač@

    ja nekako vise volim da dirigiram :)
    a tvoj nick je kao bolji?Ako vec lose igras sigurno je da bolje sviras :)

    Ja nisam niciji predstavnik a ako ti se ne svidja sta pisem nemoj citati kao sto ne moras ni da glasas ako neces !!!
    Ovo je demokratska zemlja ( bar se trudi da bude)

    22 06 00:54
  98. boranin

    100

    @amadeus030

    Ako i pored obećanja Darka Mihajlovića, u predizbornoj kampanji, da DS nikako neće ući u koaliciju sa ničićevim pokretom, DS bude u koaliciji sa URS, u životu više nikad neću glasati za DS. A znam bar još 10 ljudi koji misle isto kao ja, a koji su dosad glasali za DS.

    U Srbiji će DS sigurno da opstane, ali u Boru teško ako pogazi obećanja.

    22 06 08:23
  99. Zamlata

    101

    Zorane ko je taj Vlada Novović? Gde radi? Šta ima od škole? Jel oženjen i ima li decu? Radno iskustvo?

    22 06 08:41
  100. Zoran Stanković

    102

    Politikolog, bio je u jednom skupštinskom sazivu zadužen za omladinu (valjda predsednik Saveta), vodio projekat obnove dvorca Karađorđevića u BB. Otac mu je suvlasnik one firme što pravi projekte po Sosinim besmislenim idejama (RDS).
    To je informacija od insajdera iz URS i DS, mada neki drugi ljudi iz DS-a kažu da nije tačna.
    Videćemo, meni zvuči kao sasvim logično rešenje ukoliko se dogovore oko koalicije.
    Izgleda da ćemo se načekati dok se vlast konstituiše tako da pretpostavljam da će se još neka imena pojaviti u igri.
    U principu, DS će imati pojedinačno najveći broj odbornika, možda će i oni tražiti mesto predsednika? A svakako imaju čime da pritiskaju (recimo da zaprete da će da formiraju vlast sa SPS, VDSS, DSS i LDP).
    Mada, najverovatnije je sve već dogovoreno u vrhovima stranaka, samo je sad potrebno što bezbolnije da se sprovede na terenu.
    Ne bi, takođe, trebalo zaboraviti na mogućnost “kupovine” odbornika, tako da u ovom trenutku niko živ ne može sa sigurnošću da kaže šta će biti. Možda će kroz mesec dana cela slika izgledati drugačije. Možda će Sosa imati 15 odbornika (što Milinko ne bi prešao kod Sose, jel tako?), ili DS recimo 12…
    Mlatimo mi praznu slamu kad bolje razmislim, niko još ništa ne zna.

    22 06 09:22
  101. Zamlata

    103

    (recimo da zaprete da će da formiraju vlast sa SPS, VDSS, DSS i LDP).
    Pa ova kombinacija je nabezbolnija za Bor ali mislim da od toga nema ništa jer je verovatno sve već dogovoreno. A i sama koalicija pžk, G-17, Rasim LJ je veoma deljiva i tu se mogu dogoditi razni lomovi. Pre izbora je bilo priče da Rasim bude uz DS ali se nekako izjalovilo. U stavri, sudbina nam se “kuje” u BG a ne ovde u Boru.

    22 06 10:11
  102. 104

    Bravo najveći stručnjaci svi ćemo mi sada da otkrijemo tajanstveni kontinent SOSE-ama ljudi svim biračima je jasno da smo mi rešeni u Beogradu po odavno-i više nema komentara sačekajmo pa ćemo svi narednog ponedeljka videti ko je od odbornika sve prešao kod Sose iz ovih drugih stranaka a verujte biće ih dovoljno da sam pravi vlast.

    22 06 12:03
  103. boranin

    105

    “Izbačeni iz DSS i DS zbog podrške SRS
    22.Avg.2006, 11:00, Izvor: Blic

    Izbačeni iz DSS i DS zbog podrške SRS

    Odbornici Demokratske stranke Srbije u SO Bor Dušica Radulović i Radiša Grujić, kao i član Opštinskog veća Vladan Novović, zbog kršenja stranačke discipline nisu više članovi te partije, odlučio je izvršni odbor DSS.

    Njima je zamereno što su pristupili Borskom demokratskom bloku, odborničkoj grupi koja je dala podršku i skupštinsku većinu novom predsedniku opštine Bor Branislavu Rankiću (SRS) i njegovom zameniku Draganu Žikiću (SPS) i sa odbornicima PSS-a formirali skupštinsku većinu.

    Prethodno su iz DSS-a isključeni i odbornici Oliver Ilić, Slobodan Nikolić i Svetozar Mejlanović, ali i bivši gradonačelnik Dragan Veličković i gradski menadžer Nebojša Šašić. Sada, od nekadašnjih šest odbornika, stranka predsednika srpske vlade ima samo jednog predstavnika građana u lokalnom parlamentu, narodnog poslanika Srboljuba Džamića.

    Zbog pristupanja Borskom demokratskom bloku, potresi nisu mimoišli ni Demokratsku stranku. Kao i u slučaju DSS-a, iz članstva su izbrisani Sava Žurkić, Goran Janošević, Suzana Nestorović i Nevenka Mirošević.

    Poverenik DS u Boru Dragan Strilić rekao je za ‘Blic’ da će disciplinski organ te stranke odlučivati o sudbini direktora javnih preduzeća koji su se oglušili o poziv DS da podnesu ostavke i odbiju saradnju sa crveno-crnom koalicijom. Reč je o direktorima Javnog stambenog preduzeća ‘Bor’ Jovici Milićeviću, Muzeja rudarstva i metalurgije Savi Bosiokoviću, Centra za kulturu Miodragu Kokeliću i JP ‘3. oktobar’ Jovanu Maniću.

    S. Trifunović ”

    Inače otac Vladana Novovića je jedan od dvojice vlasnika RDS-a Radivoje Novović, koji sa Sosom radi bezvredne projekte.

    22 06 12:29
  104. amadeus030

    106

    @zamlata

    (recimo da zaprete da će da formiraju vlast sa SPS, VDSS, DSS i LDP).
    Pa ova kombinacija je nabezbolnija za Bor ali mislim da od toga nema ništa jer je verovatno sve već dogovoreno. A i sama koalicija pžk, G-17, Rasim LJ je veoma deljiva i tu se mogu dogoditi razni lomovi. Pre izbora je bilo priče da Rasim bude uz DS ali se nekako izjalovilo. U stavri, sudbina nam se “kuje” u BG a ne ovde u Boru

    APSOLUTNO TACNO!!!!!!

    Ne svidja mi se uopste ta udeja ali mislim da kako su kampanje vodjene iz BG tako ce se odluka o formiranju vlasti takodjer doneti u prestonici!

    22 06 14:50
  105. serlok holms

    107

    sudeci po izjavama Zike, Zikica i Nicica ceka nas vruce politicko leto. Ziveli
    http://www.novosti.rs/vesti/srbija.73.html:289566-Smeta-Niciceva-estrada

    22 06 21:09

Komentari na tekst “Da li baš mora tako?”


Ima li Srbija prvu damu

Ima li Srbija prvu damu Ko o čemu ja o gos’n predsedniku. Šta ću, jadna, ...Dalje →

Hajdemo u planine

Hajdemo u planine Jer tamo nema zime iako ima snega do pojasa, jelte, ...Dalje →

Prijatelji

ads

Komentari

Kategorije

Moj poslednji tekst koji se bavi politikom

Moj poslednji tekst koji se bavi politikom E, sad ću da vam kažem nešto strašno pametno, časna ...

Dalje →

Vuvuzele za Kosovo (zakasnila Mahlat na moleban)

Vuvuzele za Kosovo (zakasnila Mahlat na moleban) Dve godine je samoproklamovani lider regiona trčkao po svetu, od ...

Dalje →

Ekonomija bato

Ekonomija bato Pa kaže: U krugu borske Topionice iz sastava Rudarsko-topioničarskog basena (RTB) ...

Dalje →

Bez naslova

Bez naslova

Dalje →