Bez naslova | jun28
Ima li Srbija prvu damu
Ko o čemu ja o gos’n predsedniku. Šta ću, jadna, ...Dalje →
Hajdemo u planine
Jer tamo nema zime iako ima snega do pojasa, jelte, ...Dalje →
Prijatelji
Komentari
Zamlata
2010-08-30 10:55:17
Slobodan Radulović
2010-08-29 23:47:21
DOKLE BRE!!!
2010-08-28 21:53:44
drug Dobrica
2010-08-28 16:07:40
Zoran Stanković
2010-08-28 12:35:19
DOKLE BRE !!!
2010-08-28 12:22:00
wasa
2010-08-28 10:00:35
DOKLE BRE !!!
2010-08-28 09:41:27
Borsky
2010-08-28 00:09:49
Exxx
2010-08-27 17:15:44



Stumble it
Digg it
Deli.icio.us
Tweet this




140 komentara, Komentari i Pingovi
Borsky
Ajde ja uvek ispadnem magarac, pa ću i ovaj put da pitam, šta je autor imao saopštiti cenjenom auditorijumu ovim simboličnim grafičkim prikazom?
Da nije Janošević pristupio i LDP-u?
Zamlata
A što nije u boji? Mislim da znam “šta je pesnik ili slikar hteo da kaže” ali neka i napiše.
Slobodna SNS Udruženi protiv Tirana
Naj verovatnije autor želi da kaže da smo svi mi to što vidimo,a po najviše oni iz vrha naših političkih opcija što nas navukoše da uopšte izlazimo na ovakve izbore.
Vreme je pred nama videćemo kako će na sve ovo reagovati državni organi,u nekoj uređenoj državi već bi sve ovo bilo poništeno a akteri procesuirani.
Skrivena kamera
Jel to Pelivan Daily News dobija novog dopisnika?
Zamlata
Zoki jel znaš odakle magarcu glas iiii -aaaaa? Pa kada je Bog stvorio magarca, magarac se pogleda u ogledalo i kada je video koliko je ružan vrisnuo je iiiiiiiiiiiiiii ali kada je pogledao “dole” aaaaaaaaaaaa. Nije loše ipak!!
Zoran Stanković
Ulepša mi veče Zamlato
MilanM
iiiii-jaaaaaaaaa
Deda
Ziv, ziv si.
Zdrav, zdrav si.
Zajeban, ok, nit’ prvi nit’ zadnji put.
Ko zna zasto je to dobro? Treba gledati optimisticki i uvek naci nesto dobro u celoj prici.
Svidja mi se nacin za izrazavanje osecanja i humora na svoj racun.
Nisi jedini koji se tako oseca, ako ti je za utehu…
Sto kaze MilanM:
iiiiii-jaaaaaaaa !!!
Borsky
Politika je kurva- nažalost. Onaj ko je naudio tebi naudio je pre svega sebi jer ti si http://twitpic.com/1tczno
Zoran Stanković
Pročitah kod naše drugarice Gage Đermanović:
“Take risks: if you win, you will be happy; if you lose, you will be wise”.
I to ponavljam u sebi kao mantru tri puta dnevno.
Zamlata
Milane – ti uopšte nisi ružan! Ne vredi ti iiii-aaaa!
Zoran Stanković
Inače, imam još jednu mantru: Član 16. Statuta LDP.
AnaJ
Pa, nešto mi govori da možeš na taj član Statuta LDP-a da se pozivaš koliko te je volja. Pozivala se na to i Biljana Srbljanović i još neki koji su nezadovoljni politikom rukovodstva LDP-a (tj. jednog čoveka, da ga sada ne imenujem, ne mogu da se nerviram) “jedno kažem, drugo mislim, treće radim”, napustili i LDP i poslali sve u ……..).
I ovo je samo dokaz da, bez obzira na to što piše u Statutu LDP-a, bez ozbira na to šta se govori, i u LDP-u vlada autokratija jednog čoveka ili jedne grupice ljudi koja, bez obzira na to šta misli članstvo, opštinski odbori, glasači, rade po nekom svom nahođenju, nekim sopstvenim interesima, bave se kojekakvim mahinacijama, ubacuju sporne ljude na liste, a marginalizuju one za koje sa pravom može da se kaže da su ODRŽALI LDP u Boru u životu tokom svih ovih godina kada LDP nije bio u Skupštini i kada se jedna hrabra grupica ljudi na čelu sa Zoranom Stankovićem hrabro, bez podrške rukovodstva iz Beograda, borila protiv mnogih zala koja su poslednjih godina snašla nas Borane.
U jednom neviđenom medijskom mraku, u vreme kada običan čovek nigde nije mogao da pronađe valjanu i validnu vest o svemu što se u opštini dešavalo, sajtovi Opstinabor.com i E-stav su bili mesto gde je svako imao priliku ne samo da iznese ono što zna, kao i dokaze (koncerti, RTB, “zimsko ljetovanje”, da ne nabrajam), već da se i o istim problemima obavesti.
Na sajtu Opstinabor. com prvi put su objavljeni milionski ugovori za “besplatne” koncerte, LDP na čelu sa Zoranom Stankovićem se JEDINI od svih stranaka oglašavao po tom pitanju. E, posle su, najednom mnogi “progledali” i “čuli” za sporne ugovore i godinu dana nakon što ih je LDP objavio, mahali tim istim ugovorima pred kamerama.
A sada nekom, u tom istom LDP-u, smeta Zoran Stanković.
i zato što znaju da on neće po mišljenje da ide kod Radmile Gerov kad god treba da se u Skupštini nešto izglasa.
Smeta im zato što znaju da on misli svojom glavom, da mu glava ne služi za frizuru
A kao menadžer LDP-a, Zoran Stanković bi imao pravo da bude i jedan od odbornika.
Zoran Stanković je nezgodan igrač. E, takvi im sada, kad im je sačuvao stranku do izbora, podigao rejting, stekao članove, simpatizere – nije potreban. Smeta.
Ne znam šta o svemu misli ostatak Odbora LDP-a.
Nadam se da misle ipak svojom, a ne glavom Radmile Gerov ili nekih drugih koje su im “ubacili” na listu preko noći da su se svi zgranuli i zgrozili, koji su u predizbornoj kampanji pričali o radu i neradu, o redu i neredu, a svi ih odlično znamo i ko su i šta su. Da ne govorim o nekim “ispušenim lulama” koje se na sva usta hvale da su “na terenu odrađivali kampanju i za LDP i za još neke druge stranke istovremeno” za koje zasigurno znam da onaj stari, predizborni LDP ne bi išao ni na sranje.
Toliko o tome.
E, samo jedno mogu da kažem: SRAM VAS, BRE, BILO. Očekujem da odbornici LDP-a budu u borskoj Skupštini isto ono što su i u republičkoj – oni koji glasaju kad treba i kad “vlasnik” to tako odluči da treba.
Statut je i ovde samo mrtvo slovo na papiru.
I to nije nikakvo iznenađenje.
Barem nije za mene.
MilanM
Probaj sa (meni je uspevalo):
Konj-magarac. (to je kao superhyperlativ)
Poželjno je da se gledaš u ogledlo, i svremena na vreme rikneš: muuuuuu. (e to je hypersuperhyperlativ)
MilanM
Ili …
Osećam se ko Bosanac. Glupo u pm
MilanM
I na kraju lek.
Kao što svi znate, Moto-Bike Show Borsko Jazzero 2010 kreće u četvrtak, 01.07.
Petak: nastupaju Osvajači
Subota: Adolf Dado Topić.
Verovatno svaki dan New Deal.
“jer je sve u pesmi,čoveku što treba, što bi trebao da zna”
I naravno, Pelivan svaki dan.
Dr MilanM, biovizionar, novinar žute gazzetta (italijanska krempita) Pelivan Daily News, urednik Pelivan Weekly News.
Borsky
U jebo te pa od ovog mož’ se rikne. Ne bih ja još uvek sažaljevao Zorana, ima on i svoje adute.
AnaJ
Ko ga sažaljeva?
On uopšte nije za žaljenje.
Borsky
@AnaJ a i ne može da ima glavu za frizuru kad nema frizuru.
)
Slobodan Radulović
Sve se uklapa u način delovanja političke mafije – vidi http://bokisingl.wordpress.com/2010/06/28/kako-zaraditi-profit-partnerstvom-sa-politickom-mafijom-treci-deo/ i http://bokisingl.wordpress.com/2009/07/16/izborne-farse-politicke-mafije-
Borski Pokret
Samo sam načuo šta se zbiva u borskom LDP-u.
Što se Zorana Z. tiče jedino mogu da kažem: Svaka čast na hrabrosti, matori! Da znaš, bračni par Gerov iz stranke LDP eliminiše samo one koji imaju karakter i svoje mišljenje. Dobili su dozvolu od Čede i teraju po svome.
Lično sam na mesec dana pred izbore dva puta razgovarao o eventualnoj koaliciji (sa LDP) sa Gerovima. Dok supruga pokušava da sakrije brutalne metode dotle Vlada o brutalnim metodama izbora javno priča. Naravno da smo oba puta odbili koaliciju na metodama koje su oni predlagali i nije nam žao i ako smo u međuvremenu ostali bez sponzora i cenzusa. Lično nikada ne bih mogao u savez gde se u napred zna kako će se varati!
Vlada Gerov nije ništa manje zlo od čuvenog menadžera i Vojvode Timočkog.
O svemu ovome nisam hteo da pričam i pišem pre završetka izbora da se ne bi mešali u kampanju LDP-a gde je bilo mnogo poštenih i časnih ljudi koji nisu mogli da pretpostave kakve su šefove kampanje dobili! I zaista je teško poverovati da se u ovaj grad sliva svo zlo iz istočne Srbije.
Ivan Mihajlović i Joca Manić su humanitarni radnici u odnosu na tandem koji Vam je nametnut pred izbore.
Vaš deo kampanje ste časno uradili. Gerovi su svoj deo kampanje uradili na svoj način. Ostalo je na državi. Ako je ima!?
Nadjmo se da su ove prevare moguće samo u jednom krugu izbora. Budu li se ponovile sledeći put od Bora i od Srbije neće biti ništa. ,,Ćorave kutije‚‚ će biti nedostižni civilizacijski pojam!
Matori, još jedanput, svaka čast na hrabrosti i sopstvenom mišljenju!
Problem je što je malo onih koji ovakve stvari smeju javno da kažu. Samo je BP smeo da kaže da će Boško da uzme sve odbornike URS svi ostali su se pravili nevešti. Sada svi kukaju. Možda bolje i nismo zaslužili!
Da li će biti šanse za ispravku? Sve manje verujem u to!
Deda
A šta bilo??
Jel vreme za jednu jaku GG?
AnaJ
Ja mislim da je vreme za onu GM (g….u motku).
Borsky
Promene su uspele – u potpunosti. Sad je sve super. Čemu panika- biće još izbora.
… a GM u Boru nema ko da nosi i upotrebi.
Olivera
Ako je istina ono što sam čula a to je da je Zoran podneo ostavku na mesto menadžera i na članstvo u LDP-u onda mogu samo da mu kažem hvala. Grizla me je savest što nisam glasala za LDP. Bez obzira koliko ga potujem toliko mi je sve drugo bilo odvratno i prosto nisam mogla da dam glas Radmili i Vladi Gerov sa sve Jocom Manićem. Hvala Zorane
Sylvester
Nisam znao za tih 1500din. Mogo sam da navatam dosta lako podmitljivih a vestih da ih oni glupsoni iz odbora ne ukebaju dok skjocaju mobilnim. I da delimo pola-pola
Slobodna SNS Udruženi protiv Tirana
Danas sve može biti tačno,ali mogu biti i dezinformscije,pošto se Radmila hvali već po Negotinu kako je kupila dva odbornika SNS-a i slobodno izgovara njihova imena tu sigurno ima neke logike.
Gospodine Stankoviću ako je istina da ste sve ovo uradili pridružite se stranci zdravog razuma koju trenutno vodi dr.Zlatana sa svojih 10 pripadnika sekte i sigurno će te i njoj pomoći da sebi napravi kakvu takvu stranku kod Milinka je još uvek koferče za to ne brini on svima daje samo prema Borskim romima još nije ispunio obavezu.
MilanM
Javilo mi se.
Vlast u Boru će činiti:
DS+SPS+SNS.
Ako tako bude, a biće, Mlađa će da rikne, a Blagoje da podilkani.
Skrivena kamera
“Da li je rezultat u Boru za vas bio očekivan?
Zadovoljan sam rezultatom i borski izbori su presudni momenat u transformaciji imidža i širine politike LDP-a koju smo svesno počeli 2008. godine. Naš plan je da kičma, osnovne vrednosti LDP-a ostanu iste, otrežnjujuće čvrste, ali da dođemo i do onih ljudi kojima životni problemi vise nad glavom i kojima je luksuz da na izborni dan razmišljaju samo o Gordijevim čvorovima Srbije. LDP koji menja Srbiju, mora da dođe do ljudi koji nas do sada nisu razumeli. Tako ćemo mnogo konkretnije uticati na političke procese u zemlji.”
Tako zbori Čeda na sajtu LDP-a.
Pa što oteraste Zorana onda? Nije bio dovoljno čvrst?
A ako ćete do ljudi kojima “životni problemi vise nad glavom” tako što ćete da im šaljete Radmilu i Vladu Gerova da im plaćaju glasove, onda spremite puuuuno para.
Skrivena kamera
Voleo bih da sam mogao da prisustvujem sastanku na kome je Zoran podneo ostavku.
On kaže: podnosim ostavku, članovi odbora kažu: dobro, onda Radmila Gerov kaže: evo vama novi menadžer Ivan, evo vam još nekoliko članova odbora i gotovo.
Nesrećni članovi starog odbora poslušno dignu ručice, izglasaju sve što im je Radmila “predložila” tek koliko da daju legitimitet i ćao đaci.
Šta ima lakše nego isključiti mozak i dizati ručice?
Malo je nezgodno što moraju da mešaju guzicama da ih manje boli, ali navići će na to brzo. A i istrenirali su guzomrd u kampanji.
MilanM
I još:
predsednik DS
zamenik SPS
predsednik skupštine SNS
zamenik DS
veče: 4 x DS, 3 x DS, 3 x SNS
DS: 3. oktobar, stambeno, centar za kulturu, biblioteka, tv, bogovina
SPS: direkcija, toplana, vodovod, muzej, socijalno
SNS: sportski centar, biznis inkubator, + 2-3 zamenika direktora
Sylvester
How yes no!
Deda
I tako se mi svi izduvasmo nasim komentarima a samo Zoki cuti , onako bez komentara.
Svako od nas gradi neku pricu…
Mozda bi bilo dobro da Zoki kaze neku, da neko od “njegovih” kaze neku, pa da vidimo ko je sa dugackim usima, a kome rastu uši? ?
Ovako, sto kaze moj prijatelj iz jedne stranke: “Čekaj, pa kod nas u stranci se zna da je ludilo, otkud ovo sada ?”- (misli na LDP)…
Iz cutanja svaki komentar se moze odobriti…
Ajd da ne pametujem vise…
Nina
Gospodine Zorane Stankovicu ako ikada odlucite da osnujete Vasu stranku ja cu biti jedan od prvih clanova.
Olivera
U ovom ludom vremenu u kom živimo najteže je sačuvati čast. Novac imaš pa nemaš pa opet imaš. Na vlast se dođe pa se sa vlasti ode pa se opet dođe ali čast ako jednom izgubiš nikada je više ne možeš povratiti.
Slobodna SNS Udruženi protiv Tirana
Taman smo napravili jednu pozitivnu sliku o LDP-u Bor i da su sada pravi ljudi na pravom mestu kad etoti i tu se pojavi ***** po imenu Radmila-keš Negotin.
Oduva ona jednog poštenog čoveka o čas posla koji unazad dosta dugo vremena utroši na podizanju LDP-a Bor i pravljenju jednog kvalitetnog tima za budućnost našeg grada.
Dali je moguće i dali je istina da LDP Bor ovih dana doživljava sudbinu SNS-a Bor ništa nas ne iznenađuje jer i kod LDP-a ima podmetnutih ljudi od SOSE(JOCA-PIRKE,D.TAKOVO i ostali operativci na terenu).
A nije slučajno da se ****** hvali kako je već obezbedila još dva mandata od SNS-a pa čak i imena spominje mi nećemo za sada,nijeli i ona jedna od tih kako BORSKI BOG SOSA reče da sada već ima 17 odbornika i da će naći i tog osamnaestog da bi sam skockao vlast.
Nema ovde nikakve vlasti između DS-a,SPS i SNS iz prostog razloga što SNS-Bor i nema svoje odbornike dva su Nove Srbije,jednan je Vulinovih socijalista,jedan je vlaških manjina a ostatak je SOSIN tako da SNS Bor nema ništa i takva kombinacija je nemoguća misija.
Na kraju želimo da damo apsolutnu podršku gospodinu Stankoviću u svemu što čini za dobrobit građana Bora,on sa svojim kolegama ima jedan svoje vrstan vid ophođenja a tu ima i dosta duhovitosti želim mu svako dobro i SREĆNO.
Obrisan deo komentara. Bez vulgarnih uvreda molim.
Dalila
Pa i ja mislim da nema ništa od koalicione većine sa SNS-om, jer se uveliko priča o dvoje odbornika koji prelaze iz SNS-a u G17 – to su poznati preletači i to nikoga neće posebno iznenaditi. Neću ni ja da pominjem imena. Neka ih – potkupljiva goveda. Videćete i sami ko su. A možda ih bude još.
Što će reći, DS+SPS+SNS nije jednako KOALICIONA VEĆINA.
Pogotovo što su i DS i SNS već – koalicije raznih stranaka, tako da je veću tu teren totalno nesiguran.
Dakle – moraće nešto bolje da smisle.
Dok je vreme.
Zoran Stanković
Ako neko očekuje da počnem da pljujem po LDP-u, zajebao se debelo.
Pre svega, politika LDP-a koju vodi na globalnom nivou je i dalje, ne samo moja politika, već na mnogo načina moj sistem vrednosti.
O ovom našem, mikronivou, pisaću kad prođe cela frtutma.
Šta god se desilo ja nemam nameru da menjam stranku, osnivam neku drugu ili jebem li ga šta već.
Grupu građana ponajmanje, dragi moj Deda. Tim zajebancijama se ne bavim i uvek ću biti protiv toga.
Čekaju nas zaista zanimljivi dani pregovaranja. Ne znam da li će LDP u tim pregovorima učestvovati i o svemu se obaveštavam kao i vi – preko interneta i u Pelivanu. Ja čak ne znam više ni ko je sve u Odboru LDP-a u Boru.
MilanM
Ali se zato javno zna ko je u odboru Pelivana.
Sylvester
Postena politika? Pa to nigde na svetu nema. Dokle vise da se lazemo?
Joe
@Zoran Stanković:
Sinoć nije bilo fudbala, pa prebacih na FOX da, po stoti put, odgledam film “Šifra Sabljarka”. U jednom trenutku, glavni negativac kaže sledeće (parafraziram):
“Kada bi bio u mogućnosti da izlečiš sve bolesti na svetu, a da to zahteva da ubiješ jedno nevino dete, da li bi to uradio? A šta kažeš na 10 nevinih, 100, 1000?”
Kada ćeš odrasti, mali veseljače?
Zoran Stanković
Joe, to je staro pitanje.
Nisam ja Ivan Karamazov koji vraća kartu za carstvo nebesko zbog suze nevinog deteta.
Daleko sam od toga, na žalost.
Nisam ni Gandi a ni onaj koji ima pravo da prvi baci kamen.
Ali ipak postoje neke granice koje nisam spreman da pređem.
Borsky
Nepremostive granice su uvek velike samo onoliko koliko ih mi napravimo takvim. Imam jedan lep snimak vas dvojice od pre skoro dve godine na temu granica, moći i principa.
Pozdrav obojici.
Zamlata
Zoran Stanković
38 Ako neko očekuje da počnem da pljujem po LDP-u, zajebao se debelo.
A da bar malo “pljucneš” na novi odbor LDP-a Bor. Ima “materijala” i ti ohoho!! Ti bar nemaš dlake na jeziku.
Skrivena kamera
Pade mi napamet da pitam kako LDP kažnjava menadžere kad se ne pređe cenzus ako ih ovako nagrađuje kad se pređe?
Streljaju ih?
Zoran Stanković
@Zamlata: Rekoh da ja i ne znam ko je sve u novom Odboru. Nešto sam samo načuo i ako je to tačno, mogu da kažem da su kooptirani otprilike oni ljudi koje bih i ja kooptirao.
Dakle, nekog materijala za “pljuckanje” baš i nemam.
Dvadesetojunska budala
Predsednik g-17
Zamenik pžk
Skupštine p. Rasim
Ostalo ce podeliti međusobno
Ovo je jedna od mogucnosti i veoma je realna jer su pritisci na Borski DS i SPS iz BG veliki!!! Ili tako ili ima da ih nema! Dupe uz zid i cekamo nove izbore za koje se nadam da će skoro!!!
Dvadesetojunska budala
Zaboravih da naglasim da mi je “izvor za informaciju” da će sve uzeti g-17, pžk i Rasim , jer su DS Bor i SPS Bor “pritisnuti” iz BG, čovek iz G-17, pa koliko mu je verovati videće se!
Joe
Zorane, moj komentar pod brojem 41 se odnosio na tvoje mikro i makro nivo. Najmanje što očekujem od tebe je da kreneš u rafalno pljuvanje.
ZS: “…mogu da kažem da su kooptirani otprilike oni ljudi koje bih i ja kooptirao.”
Pa, u čemu je problem onda? Čemu ilustracija sa tvojim pečatom na magarećim sapima? I šta se to, sto mu gromova, desilo u LDP-u? Jesi li još uvek Upravnik OO LDP Bor?
@Borsky:
Uzvraćam pozdrave
Zoran Stanković
Nisam bre, podneo sam ostavku.
Joe
I sad ti krivo što si podneo ostavku? Je l’ zato ono magarence? Ili sam nešto pogrešno shvatio?
Zoran Stanković
Pogrešno si shvatio, nije mi krivo ni najmanje.
Strpljenja malo bre…
Шраф
Dobro došao u klub !!!
Zoran Stanković
Sorry Šrafe, ali ne bih s tobom u klub.
Skrivena kamera
Ovaj Šrafov komentar bi mogao da se podvede pod “vulgarno vređanje” a takve si komentare uvek brisao.
Zoran Stanković
De bre, znamo na šta je Šraf mislio.
Slobodna SNS Udruženi protiv Tirana
Ko je kolko pritisnut iz BG-a vidi se po najnovijim hapšenjma u BG-u,verujte uskoro će toga biti i kod nas u Boru i to tamo gde se najmanje građani Bora nadaju.
Što se tiče formiranja vlasti u Boru posle proglašenja zvaničnih rezultata,pa tu će malo građani Bora da se načekaju.Sled dešavanja će biti sledeći pljuvaće jedni na druge ovi do sada što su se pljuvali među sobom,tako da će biti prinuđeni da održe konstitutivnu sednicu SO,i iza toga će nastati glavna trgovina,najpovoljniji su sada trenutno za trgovinu pripadnici SNS-a,i već su ih svi trgovci kaparisali od SOSE,preko PŽK-a do Gerovke koja to javno iznosi po celoj krajini.
Opšte su poznate sve brutalne metode svih pomenutih aktera trgovine jedini što su zaboravili a to je naš Balkanski inat-pa će biti po onome”Ne se znae Zare igra oro do kraj”.
Шраф
Kasno je Zorane hteo ili ne, već si član.
Sledeće je krivična prijavu za neovlašćeno korišćenje partijskih sredstava ili nešto slićno, a ?
”Mučan” osećaj zar ne?
Ovo valjda nije vulgarno?
Zoran Stanković
E, to je jedino što nikako ne može da mi se desi jer nikada nismo raspolagali nikakvim sredstvima. Ni Odbor ni ja.
Dvedesetojunska budala
Slobodna SNS Udruženi protiv Tirana – Mislim da se varaš. Neće biti trgovina itd itd jer sve već unapred dogovoreno još pre izbora! Stvari će se odvijati veoma brzo.
Шраф
Izgleda da ovi oko tebe imaju imunitet a stalno šmrču!
Bor je grad gubitnika i konačno da oni imaju i nešto svoje i zato reba da ispričaš svoju priču, kako je bilo, pa kako te onda nije bilo i tu bi bio kraj priče
Dalila
Šraf:
Ti imaš debelu sreću što te u tom “gradu gubitnika” nije niko debelo izdevetao, sram te bilo! I tebe i one tvoje smradove što si ih sa sobom doveo iz Ćuprije!
Шраф
Dalila
Niko nikada o meni nije govorio u mojoj prisutnosti onako kako govori kada me nema, voleo bih da postoje razlozi za tvoj bljutavi komentar.
Podsetio bih te na reči pametnijih od mene da neobrazovan čovek vidi svuda samo pojedinačno, poluobrazovani pravilo a obrazovani izuzetak.
U kojoj se kategoriji prepoznaješ ?
Dalila
Šraf:
Bljutavi komentar?
Možda tebi jeste bljutav, međutim ja uopšte nemam nameru da polemišem sa tobom, tako da nema potrebe ni da se prepoznajem u rečima “pametnijih od tebe”.
Možda si ti zaboravio na svoje prisustvo i delovanje u Boru, ali mnogi nisu.
Zato ti kažem da treba da budeš srećan i da si se jeftino provukao, a ne da još Borane nazivaš gubitnicima.
Primao si ovde platu, a tvoji kompanjoni su ovde ždrali i pili na račun Borana, uvaljivao si posliće svoje “firmice” i ko zna šta sve još.
Iskreno, mene baš malo i boli uvo za one tamo u ŠRIFu, ko im je kriv što su ti verovali i dozvolili da ih ti i onaj masnjikavi maltretirate.
Ali, baš nema smisla da za Borane TI kažeš da su gubitnici. A ti si mi kao neki – dobitnik, šta li?
Neki mnogo uspešan čovek?
Nisi tako izgledao, a ni sada ne zvučiš tako.
Slobodna SNS Udruženi protiv Tirana
Ovo stvarno nema smisla da nas neko naziva gubitnicima a kao on je neko ko je možda u ovaj ovakav Bor ušao u jednom paru patika i sa sportskom torbicom na ramenu.
Pa malo po malo stigo do neke njegove gornje granice i posle toga ga snađe jevejska da bogda imao pa nemao-pa što smo vam mi obični građani Bora sad krivi ko god da je došao kod nas snašao se mi svima vama dođemo kao poslednji voz,poslednji stepenik na vagonu kad svuda izvisite kod nas dođete da i nama zla nanesete ko onima tamo gde ste već prošli.
Tako da nema smisla da vi koji ste u naš grad došli goli i bosi tako govorite o našem gradu i nama možda smo vas i prepoznali pa srešćemo se na ulici u restoranu i razmeniti puno toga šta smo trebali odma razmeniti kad ste se pojavili kod nas.
Шраф
Vaši komentari deluju vrlo revoltirano. Očigledno da su vas rezultati izbora malo poremetili. Umesto da čuvate vrednosti vi pljujete po njima pa onda jadikujete. Patetika na delu. Zato ste gubitnici. Mislio sam da imate snage za promene ali ste ipak gubitnici koji ce na kraju napraviti politicki dogovor sa onima od kojih sam svesno odustao.
Jednom sam napisao da onaj ko želi a ne čini rađa otrov.
Sa Zoranom se oko dosta stvari ne slažem ali je jedan od retkih boranina koga poštujem i moj savet je da mora odabrati iloi uzdržljivost i pamet ili vino i glupost.
Uzgred koliko je trajala Blogosfera na ŠRIFu i kako je iskorišćena
Slobodna SNS Udruženi protiv Tirana
Sva čast popravljate se i ono malo što ste proveli u našem gradu može se podvući kao jedna loša prošlost-ne povratila se više.
Deda
“Uzgred koliko je trajala Blogosfera na ŠRIFu i kako je iskorišćena”
…i dalje traje a vecina Borana je u samom vrhu svih listi koje se bave blogovima. Liste su ništa naspram svih aktivnosti koje imamo pojedinacno a ako bi se svako od nas otvorio i rekao koliki uticaj ima ili kakve koristi je do sada izvukao, tvoje (Šraf) pitanje bi bilo adekvatno odgovoreno.
Nisi bas precizan sa pitanjem, ali evo probao sam da odgovorim.
Gubitnika ima previse u nasem drustvu i pitanje je ko je dobitnik i da li se recima moze dominirati uz vrucu kaficu i po koji ogrebani Davidof, a svako dalje prepucavanje oko ovih stvari sve nas stavlja u isti kos , u isti ocaj.
Nista nije konstruktivno, stalo se u svemu osim u nadogradnji svake sledece stilske figure kojom uporno zelimo da izvredjamo sve oko sebe, ili pak da opravdamo neuspele pokusaje ovog ili onog.
U politiku se ne razumem previse, a u blogovanje malo vise nego ostali svet, pa sam sebi dao za pravo da malo pametujem.
Deka
Шраф
Slažem se. Videćemo, što reče slep, koji su Vam novi(stari) kadrovi i koalicije.
check out
pera
kako se priča jedan od šrafovih starih,iliti novih kladrova je kure batinu.
Zamlata
Do sada “najinteresantniji” izbori, to jest predizborrne radnje itd,itd, a ljudi izgleda ostali bez teksta!! Dva dan ni jedan komentar! Ovi izbori su “podigli standarde” i za sledeće izbore. Glasače, naravno ne sve ali dosta njih, na biralište nećeš moći isterati bez neke dobre ponudice u vidu neke kinte itd. Šta je tu je! Lova probija gde zdrav razum neće. Ustvari ne vidim i zašto bi se više uopšte i raspisivali izbori. Ne vidim svrhu! Neka se napravi “berza glasova” i tu neka narod slobodnom voljom izbere svoje kandidate za javne funkcije i tačka! Poštenije je tako. A oni koji razmišljaju svojom glavom i nisu potkupljivi neka naprave dobrotvornu organizaciju ” Glas za džabe” i to je to. Možda nije zakonski i moralno ali kada niko ne odgovara za kupovinu glasova, za zastrašivanje glasača i ostale mutne predizborne i izborne radnje možda je ipak zakonski. To je valjda demokratija na “Borski način”.
MilanM
Sada su u toku postizborne radnje.
Stale ide na Mićino mesto, Mića na Zamlatino mesto, a Zamlata na Staletovo mesto. I do sledećih izbora igra se: Ringe-Ringe-Raja, ili dok Raja ne uzme motku, govnjvu.
Zamlata
Aj prevedi Milane, frizure ti!!! Koj bre Stale? Ništa te nisam razumeo.
Zeljko Veljkovic
Ni većeg minusa u budžetu opštine, ni više zainteresovanih da ga naslede. Ožalošćena porodica koja nema više šta da podeli ili ukrade. Ili možda ima?
ovan
koj ce bidne predsenik
grecosun
i rece ja jos davno da ce Radmila da pokvari sve. Unistila Negotin, sad ce Bor, pa polako prema Beogradu, a onda, e onda ce pored Cedice da nam digne srednji prst. A zato je Ceda stiti, da ne ide u zatvor, jer ona je cestitit LOPOV. Zoki nedaj se, nacicemo zajednicki jezik. Nisam za politiku, ali za cestite ljude jesam, jer mi je jasno postalo da politika je velika k….. u zemlji Srbiji.
Шраф
Мудрости поражених су најбаналније како написа Ћосић Издајица.
Невероватно колико је био у праву, а ти Перо ван си сфере у којој живиш ако си у Бору.
Твоје мишљење личи на дечију играчку.
pera
Kitiš se tudjim mudrostima ,ti Štrifovcu,kADA SVOJE NEMAŠ JEL SI GLUP. Ne vredjaj decu,zato što su najiskrenija, I NE KORISTI DECU U POLITIČKE SVRHE… ponovo ti kažem,kule atino će ti šef biti,pa će te s posla otpustiti.Pa ćeš u Ćupriji svinje čuvati,il mož bude ovce u likvidaciju voditi..Jel i to nisi znao u Boru voditi..Nego si debelog SLUŠAO KAO PAS,NARAVNO LOVU SI DOBRO UZEO..kOMPJUTERE LAPTOPOVE,POKUPOVAO,ODELA NOVA,IMA JOŠ…to ćeš na sudu čuti,samo kada ti dodje taj klinac,što ga vredjaš.krivična prava ti ne gine,bre..Vidimo se skoro u Ćurpiji ili Boru,zavisi gde sud ročište zakaže…
pera
Ovnu,evo odgovora,predsednik će biti Vladan Novović!!!
Dvedesetojunska budala
Vladan Novović?? Jel to onaj što će prvo radno mesto da mu bude predsednik opštine!??? E zemljo Srbijo!!!! Pa zar pripravnicki da mu bude sudbina grada Bora!?!?! Neka se igraju deca, tako i treba!!!!
sylvester
Pa precednik i treba da bude iz sosine stranke (ove poslednje, il jos bolje trenutne). A kako se zove i sta zna nije ni vazno. Tacnije, bolje je da ne zna nista.
Dvedesetojunska budala
Logično je da Spaskovski bude predsednik opštine pošto je koalicija G-17, PŽK i Rasim pobedila, to jest ima najviše odbornika. Što bi stavljali klince!?! Nema logike. Ili ima?
Шраф
Perice mali baš si ljutiška kad ti neko zavrne ušice.
Koristim tuđe mudrosti jer su upotrebljive i tačno je da su ih smislili pametniji ali kada porasteš shvatićeš da je najveća sramota sebe smatrati pametnim (albanska narodna poslovica)
Misliš da ime novog predsednka opštine nešto znači?
Često su ga na blogovima pominjali. Da li je on onaj pravi a ti njegov fanatični sledbenik?
Uzgred sa ćupričanima ne poslujem jer su mnogo pokvareni ljudi !!!
sylvester
Vise para se vrti u rtb-u (10 mil.€ svakog meseca). Sem toga,usao je u velike aranzmane (sa drzavnim parama,naravno) pa naje toliko lud da se tu ne omasti. Ako nekome nije jasno,on je u rtb dosao da se oporavi.
dobro obavesten
Pominju nekog Nebojsu Videnovica, valjda je bio na listi G 17 kadar RBB
pera
Šrifu–
Šrafu,TVOJE JE DA SE NABIJEŠ U MIŠjU RUPU,KADA NIŠTA NE ZNAŠ,PA NI IME BUDEUĆEG PREDSEDNIKA,ali znaš da citiraš neke gluposti pa i da je neko fanatični sledbeniki..Sada da si pamtean,a nisi,onda bi povezao te dve misli..Prvo ,kažeš ne znači ti ime predsednika,a sledećom rečenicom,kažešš da je ..Perica njegov sledbenike..E pa jel to ima veze sa mozgom..Pronadji neku mudrost ,jel si Ćupričanin poa ne znaš ništa drugoooo!!! Ili idi da nekom uvodiš Stečaj..!!!Pa da to više nema!!!
Zamlata
A bre Zoki!!?? Jel ti prihvatili ostavku u LDP?
Joe
Danima se ne javlja… Izgleda da su ga likvidirali…
Zamlata
Ništa me ne čudi. Ne mogu da verujem da su našli načina i njega da ucutkaju. Izgleda da je shvatio da se protiv ovih ne vredi boriti. Jebiga…… sila je to!!!
Zamlata
Nešto mi “govori” da će izbori u Boru biti poništeni. Živi bili pa ponovo glasali! Ja sam ipak za to da se izbori ukinu. Dosadno je.
Borsky
Živ je i zdrav ali neće da priča. Verovatnmo i nema šta.
Zoran Stanković
Ima, ima… strpljenja samo još malo.
Zamlata
Živ je!
Joe
http://www.youtube.com/watch?v=nker-DggBgU&feature=related
Zamlata
Na to sam i mislio! Ali ima i iz filma “Ko to tamo peva”- E sada je gotov! Nisam našao na ytube.
Joe
Ma, samo da ne bude ono Diklićevo:”Njemu se ne isplati da izlazi iz groba.”
Zamlata
Nemoj tako! Od kad se obrijao izgleda mladje kao da ima tek 65 godina!
Borsky
http://www.youtube.com/watch?v=SYhOeudw2h0
Joe
Tek 65!? Ja mu ne bih dao ni 60.
PS Onim citatom nisam mislio na njegov, daleko bilo, fizički, već na politički grob.
Zamlata
Politički grob!! Ovo prvi put čujem! Nije loše ali ipak grešiš!! OO LDP Bor će sebe sahraniti lošim kadrovskim rešenjima!! Osvojili su dva odbornicka mesta i sa ovom “novonastalom” ekipom je to više nego maximum. Marta 2011 na novim izborima ovakav LDP nema šanse da osvoji više od 250 glasova!! Tu spada samo članstvo sa najužijom rodbinom i ako se neko zajebe prilikom zaokruživanja. Imidž neiskompromitovane, pravedne to jest neiskvarene stranke je izgubljen!
sylvester
E bas si zamlata!
Da l’ je moguce da stvarno verujes u to sto si napisao?
Baba
@zamlata
Izbora ce biti. A ovo kompromitovanje ti je bezveze. Da li se iko u Srbiji iskompromitovao vise nego Mladja Dinkic? A ima ga u svakoj Vladi beyond 2000. Ne bi me cudilo da u sledecoj bude premijer. Ni da se za par godina nadje na Forbes-ovoj listi. Posteni u ovoj zemlji nemaju nikakve sanse.
Na zalost.
Zamlata
Ne postoji stranka u Srbiji koja nije “prljava” na žalost. Neke se dobro “nose” sa tim a neke ne. Mislim na to da svoje stranačke kolege koje se ogreše o zakon ne štite po svaku cenu već prepuštaju zakonu. A ovo što sam napisao za LDP ozbiljno mislim i znam da sam u pravu. Pre ovih “novih” u OO LDP Bor oni su bili “najčistija” stranka u Boru. Na žalost to ti kod nas u Boru nije nikakva preporuka! A Dinkić mi je dužan 980 evra!! Zbog njega nisam otiša na more!!! Ustvari, kada bolje razmislim, zbog njega zadnjih pet godina nisam išao na more!!
Zamlata
Baba- ovo što sam napisao odnosi se na LDP Bor.
Joe
Zamlato,
Tvoja analiza trenutnog stanja u OO LDP Bor je u saglasnosti sa mojom. Nisam ja ni mislio da je Zoran sahranio borski LDP, već, znaš ono, “dođoše divlji i isteraše pitome”, tj. oteraše Zorana u prisilnu političku penziju (da ne kažem politički grob, mnogo morbidno zvuči).
Skrivena kamera
Zamlata: “sa ovom “novonastalom” ekipom je to više nego maximum. Marta 2011 na novim izborima ovakav LDP nema šanse da osvoji više od 250 glasova!! Tu spada samo članstvo sa najužijom rodbinom i ako se neko zajebe prilikom zaokruživanja.”
A varijante kupi me – prodaj me?
Biće tu bar 800 glasova.
Skrivena kamera
A interesantno je to što su SVE stranke kupovale glasove, ali nas čudi samo LDP.
To govori da smo imali isuviše vere u njih. A sada su ostali i bez toga.
Zamlata
Na žalost ovi izbori su pokazali se za “sitne pare” može kupiti glas. Jebeš poštenje i čast, budućnost Bora i sve ostalo “prodavali se ljudi” za dvadesetak evra!!! To su radile sve stranke. Neke kešom, druge nekom robom ali suština je da smo “jeftin narod”. Sutra će ti koji su uzeli keš najviše da kukaju na vlast, ali jebiga, to ti je “demokratija na Borski način”. Izgleda da ne postoji nekakva efikasna zakonske regulativa da se to spreči ali takođe nema ni volje za to izgleda. Ovim izborima su se “podigli standardi” za glasanje i pobeđivaće onaj ko ima najviše kinte! Koliko para toliko i vlasti! Naravno da ti ljudi koji uzimaju pare da bi glasali za neku stranku očigledno ne shvataju da ih plaćaju sa njihovim parama ili shvataju ali boli ih briga za sve!! Kakav narod, takva i vlast!!!
Zamlata
Pozdrav sa Ibice! ( moram da zajebem “brlju” da pijem)
DOKLE BRE !!!
OD OPŠTINSKE ODLUKE-DO FARSE
nedelja, 01 avgust 2010 23:57
Nakon što je Privremeni organ(PO) opštine Bor, 06. aprila 2010. godine, izglasao izmenu Odluke o radu ugostiteljskih objekata, kojom se njihov dotadašnji rad do pet sati ujutru skraćuje za tri sata, na rad do dva sata pole ponoći, vlasnici noćnih klubova pronašli su ’’rupu’’ u odluci i nastavili rad po starom. Koristeći očiglednu manjkavost odluke ugostitelji koriste klauzulu o mogućnosti produženog rada ’’za vreme održavanja zatvorenih skupova(svadbe, isparaćaji u vojsku, maturske večeri, jubileji i proslava Nove godine)’’. Po tom osnovu noćni klub ’’Harizma’’ redovno podnosi zahteve nadležnom opštinskom odelenju za produženi rad svog objekta tri dana u toku nedelje(sreda, petak i suboda), zbog održavanja proslave jubileja firme ’’Veličkov’’, koja je u vlasništvu porodice vlasnika ’’Harizme’’ Milana Veličkovića.
Uvidevši manjkavost postojeće odluke, na osnovu koje ugostitelji izbegavaju poštovanje propisanog rada noćnih klubova, PO je pripremio dopunu odluke kojom se precizira i potencira na zatvorenosti takvih skupova, bez mogućnosti pristupa ostalih posetilaca, ali ona je, 08. jula, skinuta sa dnevnog reda devete sednice PO, jer za nju, po izjavi članova ovog organa iz redova Demokratske stranke nije želeo da glasa njegov član Dragan Žikić (SPS), pa nije postojala potrebna većina za izglasavanja izmene odluke.
Darko Mihaklović
- Neposredno pred održavanje sednice PO, Žikić je zatražio da sa dnevnog reda skinemo predlog izmene ove odluke, bez da nam obrazloži razloge. Kako bez njegovog glasa ne bismo imali potrebnu većinu, bili smo prinuđeni da predlog povučemo sa dnevnog reda-kaže Darko Mihajlović, član PO opštine Bor.
Ljubinka Jelić, načelnica Opštinske uprave kaže da bez donošenja valjane dopune odluke ni jedan opštinski organ ne može da prekine očiglednu farsu i izigravanje namere lokalne samouprave da zavede red u ovoj oblasti.
Ljubinka Jelić
- Ne želim da ulazim u motive političara da opstruišu donošenje neophodne izmene odluke, ali nama su ‘’ruke vezane’’i pored toga što smo svesni da se ne radi ni o kakvim proslavama jubileja, već o klasičnom izvrdavanju poštovanja odluke. Inspekcijska služba redovno obilazi ‘’Harizmu’’i gosti slobodno posećuju taj objekat tokom cele noći, ali mi nemamo ovlašćenja da nikoga legitimišemo- tvrdi Jelićeva.
Nakon što je januara meseca, ove godine, ispred kluba ’’Monca’’, koji se nalazi preko puta ’’Harizme’’, nakon masovne tuče smrtno stradao Milan Ljubisavljević(15), ostavku je podneo dotadašnji načelnik borske Policijske uprave, a inspekcijski i opštinski organi su takođe tvrdili da su im ’’vezane ruke’’, jer je na snazi odluka po kojoj noćni klubovi mogu da rade do pet ujutru. Smrt nesrećnog mladića je tada uzburkala celu srpsku javnost, pa je pod njenim pritiskom odlučeno da se ’’noćnom životu mladih’’ stane na put. U obrazloženju odluke o skraćivanju rada noćnih klubova stajalo je da se ona donosi u interesu mladih, povećanju njihove bezbednosti i normalnog obavljanja svakodnevnih obaveza. Ostaje otvoreno pitanje kome ide u interes vraćanje na staro, i ko će snositi odgovornost u slučaju da ponovo neko nastrada?
PODRŠKA
Donošenje odluke o skraćenju rada noćnih klubova podržala je večina mladih Borana.
- S obzirom na to da se agresivno ponašanje ispoljava u noćnim klubovima, slažem se sa odlukom, jer ona ima za cilj promenu radnog vremena, a ne zabranu rada noćnih klubova. Mislim da to nije atak na zaradu vlasnika, niti se može reći da se mladima bilo šta uskraćuje-rekla je tom prilikom Marija Šutulović(26), psiholog
Ovo je sa Borskog Problema skinuto!! Kao otac dva maloletna deteta mogu samo da kažem . SRAM VAS BILO NESPOSOBNE!!!
kiki
Sve je to zakuvao Spaskovcki!!
sylvester
He,he! Dobro da si nam rekla. Mi to nismo znali.
Samo stoji to da on sve sto hoce, to i uradi.
Ako oce da investira, samo treba sa Beogradom da vidi kolko njima, kolko njemu. I investicije krecu punom parom.
Ako pak odluci udje u vlast, ulazi kao pobednik i ostavlja iza sebe najvece stranke. Sta cete kad ga oce narod.
Ako uziva da pljuje po svojim potcinjenim, on ih do mile volje blati i bruka, a oni samo cute. Neki mu cak i odobravaju. Tako Joca kad god ga izbruka pred svima, kaze: tako je sefe, sve ste u pravu.
Ima doduse tu izuzetaka, kao sto su Stole i Dejanovski. Ali takve ocas posla smeni kad mu vise ne trebaju.
A smenio je i Jocu iako mu se nije suprotstavljao.
Dakle, lezilebovici, samo gubite vreme, i nervirate se pisuci o njemu.
Bolje cuvajte zdravlje, trebace vam.
Njemu ne moze niko nista. Bas!
kiki
jednom,mu poikaži kako si ga branio,ali ćemu doći kraj…a sve će biti kasno…ne gine mu apsana!!
kiki
Pa on je bio uz Miloiševića,Šainovića,Sokolovića, i gde su oni,kaput…pa je nosio koferče sa parama,pa je imao firmu u makedoniji,pa je imao svoje rudnike…i ima još..puno toga za pol..c
Joe
Tako je, za sve je Spaskovski kriv.
Da li ste vi, ljudi, slepi!?
Ko god se uhvati za RTB taj dobija izbore. Je l’ vam to čudno?
A gde su vam ovi vaši? Gde je DS, DSS, SPS, SNS-Armagedon, gde je Zoki-BezLdpeovac?
Meni je jedino žao što se Sosa nije udružio sa Rankićem, jer, ako ćemo pošteno, Rankić je zaustavio privatizaciju, a Sosa pokrenuo ulaganja u RTB.
Naravno, ja sad očekujem da mi Zoki izvuče uši za ovo što sam napisao, ali je on trenutno zauzet kuvajući Nes jednoj gošći iz Francuske.
PS. Zorane, imaš moj mob, pa se javi, dođite na esspreso kod mene.
Joe
PPS Zajebao sam se kod ovog eKspresa. Piše se espresso.
PPPS A imam i Nes, ako baš oćeš.
Zoran Stanković
To i mene zanima
sylvester
Prvo treba da uklonite Mladju, jer je on taj koji stiti velikog diktatora krimosa. Pitam se samo zasto?
kiki
Za lovu,bre,za debelu lovu,aRankiću da napraviu spomenik na ulazak u RTV,da da Sosa, dabome
Mićko
Citam sta pisete o mom direktoru i prosto ne verujem da mogu da postoje takvi zlobnici!
Zar covek koji je najvise ucinio da RTB i grad Bor ponovo stanu na noge da se na ovako sraman i beskrupuozan nacin blati i vredja?
Zar vi ne znate sta je gospodin Spaskovski uradio i sta danonocno radeci cini za sve, pa i za vas, nezahvalnici?
Samo da vas podsetim da kupovina teske mehanizacije za rudarske kopove, enormni rast proizvodnje i smanjenja toskova, izgradnja nove tehnologije topljenja kao i uvodjenje nove organizacije, reda i discipline u RTB, iskljuciva je zasluga gosp.Blagoja Spaskovskog.
Imate li vi bar malo mozga da to spoznate?
Bolje bi bilo kad vec uzivate da pisete takve gadosti, osvrnete se malo unazad i pogledajte sta je radjeno sa nama pre dolaska gosp.Blagoja.
Onaj sto je bio generalni pre njega, i ime mi je mrsko da mu pomenem, hteo je i zeleo da nas unisti.
Zbog takvih kao sto ste vi meni je danas iskreno zao sto nas nije kupio prokleti Atek ili jos bolje tamo neki rumunski Kuprom.
Pa da vas gledam kako sada prosite na ulici, to ste vi zasluzili, bagro jedna, kad tako razmisljate.
www.bolan.ba
Idi bre Micko… Ma ne mogu da verujem da ima tako ogranicenog sveta !
Verujem u ono sto zelim da mi se desi, a on prica ono sto zelim da cujem !!
Jel tako Micko ?
Slobodan Radulović
Vidim da neki komentatori, sa kratkim pamćenjem ili pod uticajem amnezije, veruju da istorija Bora i RTB-a počinje sa reinkarnacijom kadrova SPS-a i JULA iz perioda pre 2000. godine, uz očigledno uverenje da ti kadrovi nisu imali nikakve veze sa događanjima iz 2000. i kasnije. Takvima neupućenim ili sa kratkim pamćenjem, predlažem da malo obnove sećanje, tako što će pogledati Uputstvo Centralnog izbornog štaba SPS-a br. 02-234 od 04.03.1997. objavljeno u listu Demokratija od 16. jula 1997. godine, po kome su uz pomoć službe državne bezbednosti, Zemunskog klana i sprege politike, kriminala i pravosuđa izrežirana sva događanja nakon 2000. zaključno i sa imenovanjem kadrova u RTB-u i farsom sa vanrednim lokalnim izborima održanim 20, i 27, juna 2010. godine – vidi http://bokisingl.wordpress.com/2009/07/16/izborne-farse-politicke-mafije-u-srbiji/
Armagedon
@Joe:
fgsdtikhjkj-očpolpč-,bvhjz,8ikuo0po’đšžpiop-č
žć
ĐČlk-člok.jhgzhjrfdsgfhnnjm,kmjn,87uzmrftrtgfcfvdevbse3rdcnzhmjhnjmgm6ftmrfdngeseydfcnvhbk,jmn.klžpš
očkjčoilkjhik,uhlžllllllllllllllllžkjjjčol.ik.niuhkzbrftjuzh,8i7utj6trfhtzfvtrnujzh,kjgbv tgcrv
piolkzuhb7utzno9u
poilunm8oninujiujnm
poluimjikumnonik8znubv
žuiluniukhn!!!!!
ps: Možda je ovo znatno razumljivije za Borane od onoga što smo pisali godinama unazad!!!
Za koga bre da pišem i da gubim živce???
Mrš u p…u materinu i glasajte ponovo za one koji su ojadili Bor!!!
Sylvester
Prvo, koliko ljudi koristi internet u Srbiji?
Negde sam procitao cetvrtina. Na zalost, to nije tacno. Cetvrtina ljudi sigurno nema internet, jer internet nije besplatan u zemlji Srbiji.
Pre sam sklon da najvise cetvrtina ljudi ovde uopste ume da ukljuci racunar.
Drugo, mi smo kao narod svi jedan nakaradan produkt samoupravljanja i dogovorne ekonomije, hteli to da priznamo ili ne. Izuzev onih koji su mladji od otprilike 20 godina, a i oni su “indoktrinirani” od nas starijih da razmisljaju pogresno.
Tako,da ne pametujem puno,ima puno uzroka ovakvog stanja.
Nije Micko kriv sto mu je kod Sose dobro.
Malo se ko pita da li su Sosa, Dinkic & Co stetocine ili ne, da li kradu i koliko, vazno je da se samo ne izgubi radno mesto i da se jos malo primaju plate. Pa i ako su nezaradjene.
Joe
Armagedon: “Za koga bre da pišem i da gubim živce???”
To se i ja pitam. Ti si pisao i pisao, a na kraju ispade da si pisao za Tomu, Vučka i dr Zlatu.
A posle ovoga: “Mrš u p…u materinu…” vidim da si stvarno izgubio živce.
Joe
I šta sad!? Ostadoh jedan od retkih koji posećuje ova dva bloga (E-Stav i Borsku inicijativu) očekujući da se, kao što je red, jave bar domaćini.
Da ne bih pisao na dva mesta, a s obzirom da me je ovde Armagedon oterao u p…u materinu, a ne na svom blogu, postavljam pitanje vlasnicima pomenutih blogova:
1. Šta se to, toliko strašno, desilo u LDP-u pa je Zoran ostao mutav?
2. Šta se desilo sa toliko najavljivanim dokumentima na BI, pa je Armagedon ostao mutav?
PS Za onog Slobodnog SNS Tiranovca koji je najavljivao neku konferenciju za štampu posle izbora u Boru: “Kude je ta konferencija? Šta si to imao da kažeš, pa si najednom i ti postao mutav?”
PPS. AnaJ, šta bi sa tobom? Što se ti ućuta?
Mićko
Eh, izgleda su ispusili svi.
Skroz.
Zoran Stanković
Leto, vrućine… svi smo po nekim morima, bole nas….
Zoran Stanković
Btw Joe, hvala za divno veče onomad s pordicama i Du.
MilanM
Možda su:
1. zaboravili slova
2. deca im zabranila pristup compu dok ne dođu pameti
3. crko im adsl
4. postali invalidi i u ruke
…
http://www.youtube.com/watch?v=ZxxpuVuoyiQ
AnaJ
Joe@
Nema ‘leba od pisanja.

I nisi jedini koji ovde redovno svraća, al’ džabe.
Što da istresam svoje “bisere”?
Jedino što mi posle toga malo lakne, istresem malo sve buve koje su me zaskočile u međuvremenu, i to je jedina vajda.
Barem sam ja tako shvatila.
Sve ostalo je – pišanje uz vetar.
Što da uveseljavam auditorijum ili još gore – da me, KAD IH NIKO NE VIDI, tapšu po ramenu i čestitaju sa “svaka ti čast, super si ono napisala”?
Ili najgore: “Ajd’ napiši još i ovo…” “A što sam/a ne napišeš?” “E, ne mogu, znaš, radim tu i tu, nije baš zgodno…”
A što li je, pa meni zgodno?
Šta sam napisala – napisala sam. Stojim iza svake svoje napisane reči.
Za “bezmude” i životom zadovoljne sugrađane više nemam ni volje ni živaca.
Ende.
P. S.
A što kaže Zoran Stanković, idem konačno na odmor, putujem, i baš me boli uvo za sve ostalo i sve ostale.
Razočarala sam se. Vidim da je većini bolje nego što je meni, ćute, uživaju, svi zaposleni, svi redovno primaju platu, dobijaju regres, topli obrok, letuju, zimuju, s lakoćom otplaćuju kredite, uzimaju nove…, pa rekoh da se povedem za njihovim primerom i učinim da i meni život malo prija.
Pa-pa!
AnaJ
PPS:
Joe, hvala na pitanju.
Mićko
Kazem ja da je sa dolaskom Sose u Bor tece med i mleko.
Kupujte kofe dok jos ima!
Mićko
A, da!
Treba isto da budemo do groba zahvalni i nasem ministru za privatizaciju Mladji D., koji nas je spasao od lose privatizacije.
A za to je opet zasluzan Sosa koji mu je otvorio oci i pomogao da shvati koje smo mi nacionalno blago.
DOKLE BRE !!!
Da su nas je Dinkić možda spasio od loše privatizacije je istina ali ko je trebao da napravi uslove za normanu i dobru privatizaciju!?!? Nema veze ali meni je ministar Dinkić još uvek dužan 980 evra od tih “dobrih” privatizacija što je napravio!!! Kada mi “vrne” te pare onda mogu da kažem da je nešto uradio.
Sylvester
A ko ono bese ministar ekonomije kad je kupac bio ATEC, koji je trazio produzenje roka da bi “skupio” pare i kad su sindikalci iz RTB isli kod ministra da mu kazu da l’ imaju stav…?
pera
ranki’u spomenik Sosa da podigne i to sada odma
Mićko
Ma koj qrac tvoj rankic! Taj je bio i ostao bitanga i hostapler. Kazimo samo hvala Dojce banci sto nije dala pare drugoj dvojici hostaplera iz price koja nosi naslov prodaja imovine rtb – rumunu simi i svabi kovacu. Sad bi ovde bila pustos. A rankic ti ispusio na izborima skroz, politicki je mrtav zauvek i slobodno mozes da mu dignes i spomenik.
MilanM
Nema potrebe. Eno mu fontana.
pera
njemu je spomenik RTB,a vi mu ga
Komentari na tekst “Bez naslova”